Παρουσία σε Εσθονία και Λετονία θα αποκτήσει σύντομα η Best For…, μια ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη και επεκτείνεται σε όλο τον κόσμο με την μέθοδο του franchice. Όπως δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Λεβέντης, η Best For ξεκίνησε να επεκτείνεται το 2019, αρχίζοντας μάλιστα την ανάπτυξή της από το εξωτερικό. Αυτή την στιγμή, το δίκτυο της Best For αποτελείται από 35 καταστήματα σε όλο τον κόσμο (20 στο εξωτερικό & 15 στην Ελλάδα), στις εξής πόλεις και χώρες: Καταστήματα Ελλάδας: • Λάρισα • Κοζάνη • Μαρούσι • Θεσσαλονίκη • Περαία • Αλεξανδρούπολη • Ραφήνα • Κατερίνη • Ρέθυμνο • Βέροια • Καβάλα • Καρδίτσα • Καλαμάτα • Σπάρτη Καταστήματα Εξωτερικού: • Κύπρος • Λίβανος • Ινδία • Σαουδική Αραβία • Λ.Δ. Κονγκό • Αίγυπτος • Κατάρ • Σουηδία • Λιθουανία • Νεπάλ Αυτή την στιγμή, όπως δήλωσε ο Γ. Λεβέντης, ετοιμάζονται νέα καταστήματα σε Λετονία και Εσθονία, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις τόσο για την Μέση Ανατολή όσο και την Ευρώπη, έχοντας δεχθεί αιτήματα από Ντουμπάι, Βέλγιο, Ιορδανία κ.ά.
Η γκάμα της εταιρείας αποτελείται από ποιοτικά, ιδιαίτερα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, με private label συσκευασία, σε χαμηλές τιμές. Τα προϊόντα της εισάγονται κατά 90% από την Κίνα, αλλά, όπως τονίζει ο Γ. Λεβέντης, διαθέτουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές και πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές που επιβάλλουν πολλές χώρες, όπως το Κατάρ. Η εταιρεία ανανεώνει συνεχώς τα προϊόντα της, διαθέτοντας, ωστόσο, και κάποιους στάνταρτ κωδικούς.
Αποθήκες σε Ελλάδα και Κίνα
Η εταιρεία διαθέτει δικές της αποθήκες σε Ελλάδα και Κίνα, ενώ εξετάζει να πραγματοποιήσει επεκτατική επένδυση σε logistics, μέσω του νέου Αναπτυξιακού Νόμου.
Ο Γ. Λεβέντης υπογράμμισε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για την πρόταση franchise της εταιρείας του, ενώ έκανε ειδική αναφορά στο γεγονός ότι η εικόνα της Ελλάδας έχει αλλάξει. “Πλέον, η Ελλάδα πουλάει σαν brand. Υπάρχουν καταστήματα στο εξωτερικό, όπου το προσωπικό φοράει μπλούζες με την ελληνική σημαία. Είναι περήφανοι που το κατάστημα προέρχεται από την Ελλάδα και το προβάλλουν”, επισήμανε.
Ο Γ. Λεβέντης τόνισε ότι η εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στο προϊοντικό μείγμα για κάθε χώρα και πραγματοποιεί ενδελεχή έρευνα πριν μπει σε κάποια νέα αγορά, εισάγοντας εκείνα τα προϊόντα που θα έχουν ζήτηση, σύμφωνα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες. Αναφερθείς στην πορεία των πωλήσεων της εταιρείας κατά την φετινή χρονιά, ο ανέφερε πως στο εξωτερικό δεν έχουν επηρεαστεί, καταγράφοντας μάλιστα και αύξηση, ενώ, αντίθετα, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια πτώση. Το ύψος της επένδυσης franchise ανέρχεται σε περίπου €60 χιλ. για ένα κατάστημα περίπου 100 τ.μ., ενώ, όπως διευκρινίζει ο Γ. Λεβέντης, η εταιρεία δεν παίρνει ούτε entry fees αλλά ούτε και royalties από τα καταστήματα, με το μόνο κέρδος της να προέρχεται αποκλειστικά από τις πωλήσεις.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Ελευθερία Πιπεροπούλου BnB)