Στο τραπέζι των λιανεμπορικών αλυσίδων τέθηκε τις τελευταίες ημέρες το ενδεχόμενο συνεργασίας με εταιρείες ταξί, όπως ανέφεραν πηγές της αγοράς.
Η συγκεκριμένη λύση προτάθηκε από παράγοντες του υπουργείου Ανάπτυξης, με σκοπό να ενισχύσει το κανάλι της online πώλησης προϊόντων, το οποίο λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ελλάδα πιέζεται έντονα και οι χρόνοι παράδοσης έχουν διευρυνθεί σημαντικά σε σχέση με τις συνθήκες που επικρατούσαν προ του ιού. Η συγκεκριμένη πρόταση ωστόσο εξετάζεται ακόμα, αποτελώντας παρόλ’ αυτά ένα ενδεχόμενο για το οποίο αρκετοί λιανέμποροι εξέφρασαν τον προβληματισμό τους ως προς .
Επί της ουσίας αυτό που θα μπορούσε να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την υλοποίηση μίας τέτοιας συνεργασίας είναι το γεγονός ότι απαιτείται ειδική εκπαίδευση του προσωπικού που απασχολείται στην διανομή και τήρηση αυστηρών κανόνων ασφαλείας από την πλευρά των διανομέων, γεγονός που απαιτεί επιπλέον χρόνο για να υλοποιηθεί, τη στιγμή που οι ανάγκες των εταιρειών σούπερ μάρκετ τρέχουν ταυτόχρονα με τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών.
Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχει στροφή προς εταιρείες ταχυμεταφορών, οι οποίες διαθέτουν τεχνογνωσία και συγκεκριμένη οργάνωση στον τομέα των μεταφορών προϊόντων και μπορούν στην παρούσα φάση να διαχειριστούν τις παραγγελίες αποτελεσματικότερα, χωρίς ωστόσο και αυτές να διαθέτουν επί παραδείγματι, ψυχόμενα οχήματα, καθότι οι παραγγελίες στην παρούσα χρονική στιγμή παραλαμβάνονται από τα κατά τόπους καταστήματα των αλυσίδων και εξυπηρετούν τις αντίστοιχες περιοχές με αποστολές των προϊόντων.
Σε κάθε περίπτωση αυτή τη στιγμή όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν ανοιχτά.
Γιώργος Λαμπίρης foodreporter