Πρωτότυπη η νέα καμπάνια προβολής που λανσάρει η εταιρεία ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας - γνωστή στους Θεσσαλούς από την μονάδα παραγωγής που η επιχείρηση διαθέτει στη Λάρισα.
Πρόκειται για physical ενέργεια, όπως λέγεται στη γλώσσα της επικοινωνίας, η οποία ξεκίνησε από την Αθήνα, με την συνεργασία της Giraffes in the Κitchen, και έχει ήδη μεγάλη αποδοχή.
Βανάκι της εταιρείας κατάλληλα διαμορφωμένο, με κουζίνα και σεφ, κάνει την έκπληξη σε παρέες που το εντοπίζουν μέσω των social media και σπεύδει να μαγειρέψει επιτόπου για εκείνους.
Το Melissa on the Road, όπως ονομάζεται η καμπάνια, ήταν στους δρόμους της Αθήνας τον Ιούλιο. Μόλις σε ένα μόνο μήνα κατέγραψε περισσότερα από 10.000 likes και comments σε Twitter και Instagram, ξεπερνώντας τα 1.500.000 unique impressions. Όσο δε για τις μερίδες που ετοίμασε και προσέφερε επί τόπου σε όσους το κάλεσαν, αυτές ξεπέρασαν τις 1.500.
Από την προηγούμενη βδομάδα το truck είναι ξανά… καθ’ οδόν, έτοιμο να κάνει την επιθυμία του κοινού για μια μακαρονάδα Melissa πραγματικότητα, με ένα μόνο tweet!
Άντε, με το καλό και στη Θεσσαλία …
Thessaliaeconomy.gr (Κ.Κ.)