Στις 4 Μαϊου 2022, ύστερα από πολλά χρόνια αναμονής, αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές για το μεγάλο έργο της "Κατασκευής ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα - Βόλος".

Το project έχει προϋπολογισμό €67 εκατ., με την Intrakat να έχει αναδειχθεί μειοδότης στον διαγωνισμό που είχε πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο. Οι υπόλοιποι που είχαν καταθέσει προσφορές είναι οι: • ΓΕΚ Τέρνα • Μυτιληναίος • ΑΒΑΞ-Alstom.

Το έργο αφορά στην κατασκευή: • Νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους από τον Σ.Σ. Λατομείου έως τον Σ.Σ. Βόλου, μήκους 10,5 χλμ προς αντικατάσταση της παλιάς μετρικής • Νέας στάσης για επιβατική χρήση στην περιοχή της ΒΙ.ΠΕ. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2025, αρχές του 2026.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr