Εντός του 2024 υπολογίζεται να δοθεί στην κυκλοφορία το νότιο τμήμα του Ε65 που βρίσκεται πλέον κοντά στο 90% της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου.
Το έργο, ως γνωστόν καθυστέρησε σημαντικά καθώς ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018 και έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί στο τέλος του 2021. Ωστόσο, λόγω σοβαρού λάθους στον σχεδιασμό το οποίο αποκαλύφθηκε στην πορεία, πήγε μερικά χρόνια ακόμα πιο πίσω. Το πρόβλημα ανέκυψε στο σημείο «συνάντησης» του αυτοκινητόδρομου με τη σήραγγα Όθρυος του σιδηροδρόμου, λόγω στατικότητας της τελευταίας. Με άλλα λόγια αποδείχτηκε εκ των υστέρων, αφού η εργολαβία είχε δοθεί, ότι η σήραγγα δεν μπορούσε να σηκώσει τον αυτοκινητόδρομο που είχε σχεδιαστεί να περάσει πάνω της.
Το Δημόσιο επέλεξε να εγκρίνει την αλλαγή χάραξης, με παράκαμψη στο συγκεκριμένο σημείο, και η υπόθεση οδηγήθηκε σε διαιτητικό δικαστήριο το οποίο δικαίωσε τον ανάδοχο του έργου (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) και την ζημιά θα πληρώσει το δημόσιο. Το κόστος αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά δεν το έχουμε μάθει ακόμα καθώς δεν έχει ανακοινωθεί το παραμικρό.
Χθες η Κεντρική Οδός, παραχωρησιούχος του Ε65, δημοσιοποίησε στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των εργασιών στο βόρειο και το νότιο τμήμα του οδικού άξονα. Το νότιο τμήμα (Λαμία - Ξυνιάδα) είναι κατά 90% έτοιμο και το βόρειο, από Τρίκαλα έως Εγνατία, βρίσκεται στο 23%.
Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr