Το efood αυξάνει τις δυνατότητες αγορών των καταναλωτών του, ενδυναμώνοντας τις προϊοντικές κατηγορίες του efood market, με φρέσκα λαχανικά, φρούτα και κρέατα, τα οποία παραδίδει μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η ενδυνάμωση των συγκεκριμένων κατηγοριών, ενισχύουν τη δυναμική του efood market, επιτρέποντας στους καταναλωτές να επιλέγουν για τις βασικές τους αγορές το ηλεκτρονικό super market του efood. Το efood market αποτελεί για το efood την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, καταγράφοντας το 2022, τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, με τη συνεχή διεύρυνση των διαθέσιμων επιλογών προϊόντων, οι οποίες σήμερα ξεπερνούν τους 3.500 κωδικούς.
Η ενδυνάμωση κατηγοριών και προϊόντων, με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων βιολογικής καλλιέργειας καθώς και με διαφορετικές επιλογές κρεάτων, ενισχύουν σημαντικά τη δυναμική του efood market, απαντώντας ταυτόχρονα στη συνεχώς αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρονικών αγορών σε είδη super market και μικρής λιανικής από τους Έλληνες καταναλωτές. Για τον λόγο αυτό, το efood δημιούργησε μια τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό στοιχείο τη δυνατότητα για άμεση παράδοση των προϊόντων, το δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε πλήρως η ομάδα του efood, με την παραγωγή να αναλαμβάνει η DK Films.
Οι κωδικοί είναι διαθέσιμοι στις 7 πόλεις λειτουργίας του efood market (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο, Πάτρα, Ιωάννινα, Ηράκλειο Κρήτης ) και η διαχείριση και διανομή των παραγγελιών θα πραγματοποιείται μέσα από τα 30+ darkstores που έχει δημιουργήσει το efood, σε όλη την Ελλάδα. Στόχος του efood είναι η συνεχής προσθήκη νέων κωδικών, έτσι ώστε να ενισχύσει περαιτέρω το ηλεκτρονικό του super market, το efood market, το οποίο λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 8 το πρωί έως τις 12.30 το βράδυ, καλύπτοντας τις ανάγκες των καταναλωτών τόσο σε επίπεδο επιλογής προϊόντων όσο και ωραρίου αγορών.
Z.H. thessaliaeconomy.gr