Τον στόχο της περαιτέρω διείσδυσης στις αγορές της Γερμανίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, αλλά και του Ηνωμένου Βασιλείου αποκάλυψε ο Chief Marketing Officer της Λαρισινής Mikel, Στέλιος Παπακώστας, μιλώντας στο World Coffee Portal.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα Mikel διατηρούν ήδη τρία καταστήματα και εκτιμούν ότι η αγορά δείχνει δυναμική για περισσότερα. «Σχεδιάζουμε περαιτέρω ανάπτυξη στη Γερμανία, όπου πρόσφατα ολοκληρώσαμε το πρώτο μας κατάστημα. Πρόκειται για μία από τις χώρες όπου στοχεύουμε να επενδύσουμε περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και για το Ιράκ, σε ό,τι αφορά την επέκτασή μας στη Μέση Ανατολή. Είμαστε και σε συζητήσεις για περαιτέρω επέκταση και στις ΗΠΑ», δήλωσε ο κ. Παπακώστας. «Κάθε εθνική αγορά διατηρεί τα δικά της χαρακτηριστικά. Τα Mikel έχουν ανάπτυξη και στις πέντε ηπείρους. Έχουμε πια την εμπειρία να αναπτυχθούμε σε κάθε χώρα. Βασιζόμαστε σε διαρκείς κινήσεις εξέλιξης, που μας κάνουν δεκτικούς στις αλλαγές», πρόσθεσε ο ίδιος.
Οι ευκαιρίες που έφεραν οι παγκόσμιες ισορροπίες και η πανδημία
«Η οικονομική ευρωστία που διακρίνει τις χώρες της Μέσης Ανατολής σε παρόντα χρόνο τις κάνει περισσότερο δεκτικές προς την ισχυρή ανάπτυξη της καφεστίασης, αλλά πιστεύουμε και στην ανάπτυξη των ευρωπαϊκών αγορών, μέσα από τον μετασχηματισμό των αναγκών και των προσφερόμενων υπηρεσιών γύρω από τον καφέ, που θα δημιουργήσει στο άμεσο μέλλον ο παρών κορεσμός της ευρωπαϊκής καφεστίασης», είπε ο επικεφαλής του τμήματος marketing της αλυσίδας Mikel. Ο κ. Παπακώστας εκτίμησε ότι παρά τον έντονο ανταγωνισμό στην καφεστίαση στην Ελλάδα, υπάρχει ακόμη χώρος για καινοτομία και για απομακρυσμένες πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ειδικά στη συγκυρία όπου η πανδημία του κορωνοϊού «απογείωσε» τις πωλήσεις καφέ μέσω delivery και ανέλυσε ο ίδιος ότι το στοίχημα εναπόκειται στην εξυπηρέτηση των ολοένα και μεγαλύτερων αναγκών των καταναλωτών. «Τα καταστήματα Mikel είναι και δημοφιλή και επικερδή: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, ανοίξαμε 100 νέα καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Είμαστε μία από τις λίγες αλυσίδες που συνδυάζουν όλες τις υπηρεσίες: dine in, take away, delivery», εξήγησε.«Μερικά από τα δυνατά και ανταγωνιστικά μας σημεία είναι οι 180 διαφορετικές γεύσεις ροφημάτων με βάση τον καφέ, το ελκυστικό περιβάλλον του καταστήματός μας, οι υψηλές αξίες εξυπηρέτησης που ενστερνιζόμαστε και η πολύ καλή σχέση που διατηρούμε με τους συνεργάτες μας», συμπλήρωσε ακόμη ο κ. Παπακώστας.
Z.H. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από foodreporter)