Νέες προτάσεις, τόσο στην κατηγορία των γαλακτοκομικών, όσο και στα drinks – ροφήματα, παρουσιάζει στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Anuga 2021 (9 έως 13 Οκτωβρίου 2021), στο Εκθεσιακό Κέντρο της Κολωνίας στη Γερμανία, η θεσσαλική Ελληνικά Γαλακτοκομεία, που συμμετέχει στην έκθεση με δύο περίπτερα.

Η ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΣΙΚΙΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & Η ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΑ

Στο booth των γαλακτοκομικών παρουσιάζεται η ολοκληρωμένη γκάμα κατσικίσιων προϊόντων, Olympus, και η νέα κυλινδρική συσκευασία για τη Φέτα, ενώ σύμφωνα με τον Εμπορικό Διευθυντή Διεθνών Αγορών, Στέργιο Σούρλη, "περίοπτη θέση κατέχει και η σειρά φυτικών ροφημάτων και επιδορπίων, Carpos, με παρουσίαση νέων ιδεών και γεύσεων".

ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΣΑΙ ΒΟΥΝΟΥ ΟΛΥΜΠΟΣ

Στο booth των ποτών-ροφημάτων παρουσιάζονται, για πρώτη φορά, τα αναψυκτικά, ΚΛΙΑΦΑ, με τις νέες συσκευασίες στα μπουκάλια καθώς και το φυσικό ανθρακούχο μεταλλικό νερό, ΔΟΥΜΠΙΑ, με νέο λογότυπο. Παράλληλα, την παρουσία της εταιρείας θα πλαισιώσει το 100% φυσικό Τσάι του βουνού, Όλυμπος, "ένα μοναδικό concept που προσφέρεται σε συνδυασμό με φυσικούς χυμούς φρούτων".

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΩΡΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, υιοθετώντας ένα λιτό οργανωτικό μοντέλο, επενδύει στις διεθνείς αγορές, έχοντας ιδρύσει 9 θυγατρικές εμπορικές εταιρείες σε αγορές-στόχους της Ευρώπης, που η καθεμία έχει την ευθύνη κάλυψης της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής.

Σύμφωνα με τον κ. Σούρλη, στο άμεσο μέλλον, σχεδιάζεται περαιτέρω ανάπτυξη και εδραίωση σε ώριμες, αλλά και αναπτυσσόμενες αγορές, εντός και εκτός Ευρώπης.

Ζ.Η. thessaliaeconomy (με πληροφορίες από FNB Daily)