Ο κορονοϊός έφερε μείωση της κίνησης στον αυτοκινητόδρομο που διαχειριζόμαστε, ωστόσο αυτή η μείωση δεν έχει καμία σχέση με τη μείωση, που έχουν υποστεί τα αεροδρόμια. Παρατηρούμε πως η χρήση κάρτας έχει αυξηθεί στις πληρωμές των διοδίων, όμως απέχουμε από τον στόχο. Το 75% των πληρωμών στα διόδια είναι με μετρητά" ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Δημήτρης Γκατσώνης, CEO της Aegean Motorway, η οποία κατασκεύασε και διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο από Λαμία έως τη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Γκατσώνης σημείωσε πως "μέσα στην δεκαετή οικονομική κρίση ο τζίρος έπεσε 50%. Ο κόσμος δεν είχε χρήματα για να κινηθεί και οι προβλέψεις μας δεν ανταποκρίνονταν στην τότε πραγματικότητα. Για αυτό και για δύο χρόνια σταμάτησε το έργο, όμως μετά συνεχίσαμε και το ολοκληρώσαμε".
Ο ίδιος σημείωσε πως για να υπάρξουν νέες επενδύσεις στον κλάδο και η χώρα μας να γίνει επενδυτικός προορισμός στον κλάδο των κατασκευών, απαιτούνται: • Σταθερή πολιτική • Αξιοπιστία του δημοσίου • Απονομή δικαιοσύνης • Ταχύτητα διαδικασιών σε διαγωνισμούς • Ώριμα, καλά μελετημένα έργα.
Εν συντομία: - Αυτοκινητόδρομος σύνολο: 260 χλμ, σήραγγες: 4 μήκους 24 χλμ. Κόμβοι: 33, αξία έργου: €2 δισ
Νικόλας Ταμπακόπουλος FnB