Στα 26 εκατ. ευρώ από 20,7 εκατ. πέρυσι εκτιμά η διοίκηση της Βιολάντα ότι θα κινηθεί φέτος ο τζίρος του ομίλου (Βιολάντα Α.Ε. και Baker Α.Ε.). Η μπισκοτοβιομηχανία από τα Τρίκαλα συνεχίζει με τους ίδιους ρυθμούς που έτρεξε και το 2017, δηλαδή με μία ανάπτυξη της τάξης του 26%-28%.
"Αυτή η πορεία", σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο FnB Daily ο επικεφαλής του ομίλου, Κώστας Τζιωρτζιώτης, "οφείλεται στην περαιτέρω διεύρυνση του προϊοντικού μας κεφαλαίου, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις διεθνείς αγορές. Η αγορά του μπισκότου στη χώρα μας παρουσιάζει ελαφρά αύξηση, όμως η δική μας ανάπτυξη είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερη από τον μέσο όρο της ελληνικής αγοράς, κάτι το οποίο αποτυπώνεται και στα αυξημένα μερίδια της Βιολάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό".
Αξιοσημείωτο είναι δε το γεγονός ότι η σημαντική ενίσχυση των πωλήσεων συνδυάζεται με ακόμη μεγαλύτερη άνοδο της κερδοφορίας, παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό. Σύμφωνα με τον κ. Τζιωρτζιώτη, η κερδοφορία (προ φόρων) του ομίλου αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 5 εκατ. ευρώ από 3,415 εκατ. το 2018, επιτυγχάνοντας μία αύξηση της τάξης του 46,41%
Σε ό,τι αφορά το προϊόντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το οποίο ξεπερνάει σήμερα τους 130 κωδικούς, αυτό το διάστημα η Βιολάντα προωθεί τα νέα μπισκότα πρωτεϊνης, Proteino, και τα νέα πολύσπορα μπισκότα (με 5 σπόρους σε 3 γεύσεις), ακολουθώντας τις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις. Τα προϊόντα αυτά θα παρουσιαστούν σε λίγες ημέρες μπροστά και σε διεθνές κοινό και, πιο συγκεκριμένα στην Anuga, μαζί με την γκάμα των διεθνών brands της ελληνικής μπισκοτοβιομηχανίας.
Όπως ανέφερε ο κ. Τζιωρτζιώτης, "στις διεθνείς εκθέσεις πηγαίνουμε συνήθως με την global σειρά μας, καθώς σε ένα περίπτερο συγκεκριμένων τετραγωνικών μέτρων, δεν μπορούμε να εκθέσουμε όλη την προϊοντική μας γκάμα, οπότε επιλέγουμε να εστιάζουμε στα προϊόντα, που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στις ξένες αγορές".
Μάκης Αποστόλου