![Ανοδικό 8μηνο για ένδυση - κλωστοϋφαντουργία](https://tbnewsmedia.blob.core.windows.net:443/media/thessaliaeconomy/Default/_Profiles/fd49780c/1c8dc851/K%CE%BB%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8B%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1.jpg?v=638395304990000000)
Ανοδική πορεία κατέγραψε η αλυσίδα ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στην Ελλάδα το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2022. Ειδικότερα, ο δείκτης παραγωγής σημείωσε αύξηση 16,8% στην ένδυση και μικρή μείωση (-3%) στην κλωστοϋφαντουργία, ενώ σημαντική αύξηση 19,7% κατέγραψαν οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το οκτάμηνο του 2022 και ανήλθαν σε €1,47 δισ. από €1,22 δισ. το 2021.
Οι εξαγωγές ενδυμάτων σημείωσαν σημαντική άνοδο, 24,8%, και ανήλθαν σε €741 εκατ. Στην κλωστοϋφαντουργία οι εξαγωγές, επίσης, αυξήθηκαν κατά 29,6% και ανήλθαν σε €380 εκατ. Τέλος, οι εξαγωγές του πρωτογενούς τομέα, του βαμβακιού, σημείωσαν μικρή αύξηση 2,2% και ανήλθαν σε €346 εκατ.
Σις εισαγωγές, καταγράφηκε επίσης μεγάλη αύξηση 40,8%. Η αύξηση στις εισαγωγές κλωστοϋφαντουργικών ανήλθε σε 41,5%, ενώ οι εισαγωγές ενδυμάτων αυξήθηκαν κατά 40,3% και σε αξία διαμορφώθηκαν σε €1,75 δισ. Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων κατέγραψαν άνοδο 25,5% στο οκτάμηνο και ανήλθαν σε αξία σε €1,37 δισ.
Ωστόσο θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός ότι η ισχυρή ανάπτυξη των λιανικών πωλήσεων του α' τετράμηνου (60%) προέκυψε λόγω της σύγκρισης με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, οπότε τα καταστήματα για μεγάλο διάστημα ήταν κλειστά. Συγκρίνοντας το β' τετράμηνο του 2022, η αύξηση περιορίζεται σε 9,1%.
BnB