Την ενίσχυση του retail με το λανσάρισμα branded προϊόντος, ετοιμάζει από το 2021 η εταιρεία επεξεργασίας ντομάτας, Νομικός με εργοστάσιο επεξεργασίας στα Φάρσαλα.
"Θέλουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στο retail και σε αυτό το πλαίσιο επιδιώκουμε να μπούμε άμεσα στη λιανική με branded προϊόν, αλλά δεν ξέρουμε εάν θα μπορέσουμε να το προχωρήσουμε μέσα στο 2021. Είναι μια διαδικασία που είναι σε εξέλιξη", αναφέρει o CoOwner, της Νομικός, Δημήτρης Νομικός.
Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας το 2020, ο κ. Νομικός υπογραμμίζει ότι ο τζίρος αναμένεται να κλείσει σε οριακά διψήφια ποσοστά, ενώ σε επίπεδο όγκου είναι λίγο κάτω του 10%. "Για την επόμενη χρονιά αναμένουμε αύξηση όγκου, ενώ οι τιμές στο βιομηχανικό προβλέπεται να μείνουν σε ίδια επίπεδα. Γενικά όμως το 2021 θα κλείσει καλύτερα από τη φετινή χρονιά”.
Υπογραμμίζει ακόμη ότι, η πανδημία έφερε αλλαγές στον τρόπο διάθεση των προϊόντων. “Είχαμε αύξηση των καταναλωτικών σε Ελλάδα και εξωτερικό και αύξηση και σε βιομηχανικές συσκευασίες για το εξωτερικό”.
Ερωτηθείς για το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, ο κ. Νομικός ανέφερε ότι, η βελτίωση και η ενίσχυση των υφιστάμενων γραμμών είναι μια on going διαδικασία. "Συνεχώς κάνουμε επενδύσεις για τον εκμοντερνισμό των εργοστασίων", κατέληξε.
Στέλλα Αυγουστάκη