Μεγάλη αύξηση παρουσίασαν οι εξαγωγές της ΕΨΑ στο Α’ τρίμηνο του 2018. Οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν περισσότερο από 100% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017. Σημαντική ώθηση έδωσαν 3 νέες αγορές, αποδέκτες των αναψυκτικών της εταιρίας: Ισραήλ, Κατάρ και Μπαχρέιν. Συνολικά, η εταιρεία εξάγει σε 28 χώρες, μεταφέροντας την ελληνική υπεροχή και την παράδοση μίλια μακριά.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, "η μοναδική συνταγή της Λεμονάδας, η απίθανη γεύση της Πορτοκαλάδας, μαζί με πολλές ακόμη δροσερές επιλογές (bio, Σαγκουίνι, Pink Lemonade, Iced Tea, κ.λπ.), ταξιδεύουν σε όλον τον πλανήτη. Σκοπός της ΕΨΑ είναι η ανάπτυξη, με έμφαση στην καινοτομία και στο ελληνικό στοιχείο.
Παρά την αυξανόμενη ζήτηση, λόγω της εξαγωγικής δραστηριότητας, η παραγωγή της ΕΨΑ γίνεται εξ’ ολοκλήρου στην Αγριά Βόλου, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερή ποιότητα των αναψυκτικών της και τη γευστική τους ανωτερότητα, με σεβασμό στον καταναλωτή".
* Η φωτογραφία είναι απο το μουσείο της εταιρείας