Την είσοδο του Σπύρου Θεοδωρόπουλου στο Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε η χτεσινή Γενική Συνέλευση της Loulis Food Ingredients, η οποία πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας στον Βόλο. Η εταιρεία, επικυρώνοντας την αλλαγή της επωνυμίας της σε Loulis Food Ingredients Α.Ε., περνά σε καλύτερη και ουσιαστικότερη διακυβέρνηση και ο κ. Θεοδωρόπουλος, δεδομένου ότι είναι κοντά στην εταιρεία εδώ και περίπου 30 χρόνια, καθώς η Chipita ήταν από τις πρώτες και βασικές συνεργασίες της βιομηχανίας, θα έχει συμβουλευτικό ρόλο.

"Ο κ. Θεοδωρόπουλος και η οικογένεια Λούλη διατηρούν εδώ και πολλά χρόνια σχέση φιλίας και άψογης συνεργασίας. Η είσοδός του στο Δ.Σ. αποτελεί επικύρωση αυτής της σχέσης, που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια", επισημαίνουν πηγές με γνώση, συμπληρώνοντας ότι ο επιχειρηματίας, "δέχτηκε με χαρά την πρόταση της οικογένειας". Ωστόσο διευκρινίζουν ότι δεν κυοφορείται επιχειρηματική συμφωνία μεταξύ της βιομηχανίας και του κ. Θεοδωρόπουλου.

Η βιομηχανία είναι σε τροχιά ανάπτυξης των εξαγωγών της, που για την ώρα αντιπροσωπεύουν μικρό ποσοστό του κύκλου εργασιών, ενώ συνολικά, δραστηριοποιείται σε περίπου 15 χώρες. Όπως πληροφορούμαστε, η Kenfood, θυγατρική της εταιρείας, που ειδικεύεται στα έτοιμα μείγματα και στις πρώτες ύλες Αρτοποιίας & Ζαχαροπλαστικής, ξεκίνησε νέα συνεργασία στην Νιγηρία. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Διοίκηση εκτιμά ότι η θυγατρική μπορεί να εξάγει το 50% του συνολικού τζίρου της στο εξωτερικό, ενώ τα προϊόντα της Kenfood είναι πιο εύκολο να εξαχθούν συγκριτικά με το αλεύρι, που το κόστος μεταφοράς του επηρεάζει την τελική τιμή. Παράλληλα, εστιάζει στην αύξηση του customer portfolio στην Βουλγαρία, εντάσσοντας, πέρα από βιομηχανικούς πελάτες, και μικρότερου μεγέθους εταιρείες αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής.

H Loulis Food Ingredients, που στο πεντάμηνο σημειώνει λίγο καλύτερα αποτελέσματα συγκριτικά με πέρυσι, ολοκλήρωσε τον Φεβρουάριο το επενδυτικό project των €2,7 εκατ., για τη δημιουργία silo στο εργοστάσιο της Σόφιας.

Σε ό,τι αφορά το portfolio, η εταιρεία, θέλοντας να δώσει έμφαση στην κατηγορία των αλεύρων για pizza, λάνσαρε τους τελευταίους μήνες στην αγορά το αλεύρι, Tipo OO, ένα αλεύρι, όπως μας είπαν οι ίδιες πηγές, διεθνών προδιαγραφών, με σκοπό να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση των πελατών της για διαφοροποιημένα προϊόντα.

Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily