Στις πλέον εξαγωγικές επιχειρήσεις της θεσσαλίας συγκαταλέγεται η η Intercomm Foods καθώς το 99% του κύκλου εργασιών να αφορά σε εξαγωγές, ενώ εστιάζει περισσότερο στην κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα branded προϊόντα βρίσκονται σε Ρωσία, Ρουμανία, ενώ τα PLs κυρίως σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία.
Η εταιρεία της Λάρισας πραγματοποιεί άνοιγμα σε Αμερική και Ντουμπάι με branded και PL προϊόντα, θέλοντας να ενισχύσει την παρουσία της στο δίκτυο των 30 χωρών του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται.
Στόχος της Intercomm Foods είναι να προωθήσει ελιές με πάστα λεμονιού και φυσική πάστα λεμονιού, ενώ προωθεί κυρίως τις βιολογικές ελιές για την αγορά της Αμερικής, καθώς στην εν λόγω αγορά η Διοίκηση της βιομηχανίας εντοπίζει πιο έντονες ευκαιρίες ανάπτυξης. “Στην Αμερική, είδαμε μεγάλη αύξηση, κυρίως στα PL προϊόντα”, αναφέρει στέλεχος της βιομηχανίας.
Η Intercomm Foods έχει εμπλουτίσει το portfolio με νέες vacuum και on the go συσκευασίες σε ό,τι αφορά τις ελιές.
Ακόμη, η εταιρεία επενδύει στις εγκαταστάσεις, ανανεώνοντας τους αποθηκευτικός χώρους και το capacity, εστιάζοντας ταυτόχρονα και στο sustainability, σε ό,τι αφορά τα προϊόντα, αλλά και τις συσκευασίες. “Είμαστε μια πράσινη εταιρεία και προωθούμε πολύ τη βιωσιμότητα”, αναφέρει στέλεχος η ίδια πηγή.
Διαγράφοντας κάθε χρόνο μεσοσταθμική αύξηση της τάξης των €5 εκατ., η Διοίκηση της Intercomm Foods εκτιμά ότι ο τζίρος του 2022 θα κυμανθεί σε επίπεδα μεταξύ €105 και €110 εκατ. Σε ό,τι αφορά την πορεία του 2021, ο τζίρος έκλεισε στα €100 εκατ., με τις πωλήσεις να σημειώνουν αύξηση λόγω της υψηλής κατανάλωσης στα supermarkets εξαιτίας της πανδημίας.
Μάλιστα, οι πωλήσεις σε ελιά και κομπόστα σε γυάλινη συσκευασία των 300ml είχαν ανάπτυξη 30%, ενώ αύξηση πωλήσεων 40% καταγράφηκε στην κατηγορία των προϊόντων φρούτου και στο HoReCa.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily)