Στην πορεία της συνεργασίας που διατηρεί με την Lidl, στάθηκε ο εκ των ιδιοκτητών Κώστας Παπαγιάννης, της Χαλβαδοποιϊας Όλυμπος, όπως ο ίδιος αναφέρει στη σειρά ντοκιμαντέρ Συνοδοιπόροι, που ετοίμασε η Lidl Ελλάς για τους συνεργάτες και προμηθευτές της.

"Πάντα θέλαμε να συνεργαστούμε με την Lidl και όταν θεωρήσαμε ότι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις αυξημένες υποχρεώσεις που συνεπάγεται ένας τέτοιος πελάτης, προσφέραμε δείγματα και ξεκίνησε η συνεργασία", αναφέρει, υπογραμμίζοντας ότι η συνεργασία πήγε ένα βήμα παρακάτω το καλοκαίρι του 2013, στην καμπάνια που κάνει η Lidl στις χώρες της Ευρώπης, όπου δημιουργεί ελληνικές εβδομάδες, παρουσιάζοντας ελληνικά προϊόντα. "Βγήκε ασπροπρόσωπη στην επιλογή της και ήταν μεγάλο ξεκίνημα να κατακτήσουμε με την Lidl τους πελάτες του εξωτερικού".

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΔΙΚΟΛΟΓΙΟΥ

"Πάντα γίνονταν προσπάθειες για νέους κωδικούς και γεύσεις, οπότε εμπλουτίσαμε το προϊόν χαλβά και με διαφορετικές γεύσεις ανάλογα και τις απαντήσεις και ανάγκες του καταναλωτή και σε αυτό μας βοήθησε και το τμήμα marketing της Lidl. Να καταλάβουμε τι θέλει ο κόσμος", εξηγεί ο κ. Παπαγιάννης.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία παράγει για την Lidl χαλβά σε διάφορες γεύσεις, ταχίνι με μέλι και με στέβια.

thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Στέλλα Αυγουστάκη FnB)