Οι Πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2017 στον Θεσσαλικό Όμιλο Μύλοι Λούλη κατήλθαν στα 45,14 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 7,66% από 48,88 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Αντίστοιχα στην Εταιρεία οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 42,57 εκατ. ευρώ από 46,65 εκατ. ευρώ την προηγούμενη περίοδο, παρουσιάζοντας μείωση 8,74%
Σύμφωνα με τη διοίκηση ανά τομέα δραστηριότητας διαπιστώνεται μια αύξηση κατά 19,57% στις πωλούμενες ποσότητες καταναλωτικών προϊόντων, που ανήλθαν για την φετινή περίοδο στους 11 χιλ. τόνους, ενώ πέρσι βρίσκονταν στους 9.2 χιλ. τόνους.
Η αύξηση αυτή επήλθε με αύξηση των πωλήσεων καταναλωτικών προϊόντων κατά 2,73%. Αντίθετα, στις πωλούμενες ποσότητες των επαγγελματικών προϊόντων υπήρξε μια μείωση στο πρώτο εξάμηνο του 2017 κατά 3,56% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η οποία οφείλεται κυρίως στην μείωση των εξαγωγών.
Η μείωση αυτή οδήγησε και σε μια συνολική μείωση των πωλήσεων επαγγελματικών προϊόντων κατά 10,36%.
Τέλος, οι πωλήσεις μειγμάτων για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική για το πρώτο εξάμηνο του 2017 εμφάνισαν συνολικές πωλήσεις ύψους 2,95 εκατ. ευρώ από 2,44 εκατ. ευρώ την προηγούμενη περίοδο αυξημένες κατά 20,90%.
Τα EBITDA στον Όμιλο υποχώρησαν στα 4,58 εκατ. ευρώ μειωμένα από την αντίστοιχη περίοδο του 2016 κατά 4,60% από 4,80 εκατ. ευρώ, αλλά αυξημένα ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 9,82% σε 10,15%.
Τα Καθαρά Κέρδη Περιόδου του Ομίλου προς απόδοση στους Ιδιοκτήτες της Μητρικής το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθαν σε κέρδος 1,08 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,83 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους αναμένεται να είναι αυξημένο σε σχέση με το πρώτο λόγω της εποχικότητας αλλά και της μέχρι τώρα τάσης.
Οι εκτιμήσεις της διοίκησης για την χρήση του 2017 είναι οι πωλήσεις να κυμανθούν στα 97 εκατ. ευρώ για τον Όμιλο από 101,3 εκατ. ευρώ και 91 εκατ. ευρώ από 96,5 εκατ. ευρώγια την Εταιρεία, τα Κέρδη προ Φόρων στα 4 εκατ. ευρώ από 4,6 εκατ. ευρώ και 3,8 εκατ. ευρώ από 4,5 εκατ. ευρώ για τον Όμιλο και την Εταιρεία αντίστοιχα, ενώ το EBITDA εκτιμάται να αποτελέσει το 10%-10,5% των πωλήσεων.