Να επεκτείνει το δίκτυο πωλήσεων του εξωτερικού σχεδιάζει για το 2022 η Kasidis. Συγκεκριμένα, η εταιρεία από τον Τύρναβο, που εξάγει σε πάνω από 15 χώρες, πρόσφατα μπήκε και στην αγορά της Βρετανίας, ενώ στα πλάνα της είναι να αναπτυχθεί και στην Σαουδική Αραβία.
Επιπλέον, εστιάζει στην εδραίωση της παρουσίας της και στην ενίσχυση του μεριδίου της στις ήδη, υπάρχουσες αγορές, στις οποίες δραστηριοποιείται, οι κυριότερες των οποίων είναι Βρετανία, Γερμανία, Ισπανία, Πορτογαλία.
H Kassidis, που διατηρεί ισχυρή παρουσία στο κανάλι HoReCa, παρουσίασε στην πρόσφατη έκθεση όλη την γκάμα των προϊόντων της για τον επαγγελματία, αλλά και το burger ID, το οποίο είναι από 200 γρ. μοσχαρίσιο κρέας και περιέχει μόνο αλάτι και πιπέρι και θα βγει άμεσα στην αγορά, όπως επίσης και stripes από παναριστό φιλέτο κοτόπουλο με corn flecks, που προορίζεται για το επαγγελματικό κανάλι και κυκλοφόρησε στην αγορά τέλος του 2021.
Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να μπει και στο retail, αναπτύσσοντας την γκάμα των προϊόντων της για τη λιανική και διαμορφώνοντάς την ανάλογα με τις ανάγκες των καταναλωτών.
Η επιχείρηση ξεκίνησε το 1885, από ένα κρεοπωλείο στο Ζάρκο Τρικάλων, για να εξελιχτεί σε μια κρεατοβιομηχανία με ετήσιο τζίρο περίπου 60 εκ. ευρώ.
Σήμερα απασχολεί περισσότερα από 300 άτομα μόνιμο προσωπικό
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily)