Νέες εξαγορές εταιρειών του κλάδου της, πραγματοποιεί, προοδευτικά, η Berlin Packaging Greece, η πρώην Ηλίας Βαλαβάνης A.E., που εδρεύει στη Λάρισα και πέρυσι εξαγοράστηκε από τη γερμανική εταιρεία. Όπως ανέφερε ο Ηλίας Βαλαβάνης, θεσσαλός CEO Eastern Europe, Mediterranean and Middle East της Berlin Packaging, έχει ήδη ολοκληρωθεί η εξαγορά της εταιρείας EPS στην Αλβανία και το Κόσσοβο και πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η εξαγορά της Style Glass στην Ελλάδα.
Επίσης, η εταιρεία προγραμματίζει, μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, επένδυση €5 εκατ., σε κτίρια και εξοπλισμό, αφενός για την αποθήκευση των προϊόντων της αφετέρου για τη βαφή και τη διακόσμηση υάλινων προϊόντων συσκευασίας. “Όλοι στη Berlin Packaging θέλουμε να δούμε την εταιρεία μας να αναπτύσσεται καθημερινά και να ισχυροποιείται”, δήλωσε ο κ. Βαλαβάνης. Σύμφωνα με τον ίδιο, επόμενοι στόχοι της εταιρείας είναι: • η επέκτασή της στη Μέση Ανατολή και η ισχυροποίηση της παρουσίας της στα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο • η ανάπτυξη των beauty προϊόντων της Berlin Packaging, τα οποία έχουν μεγάλη ζήτηση και δυναμική ανάπτυξη, τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας “Το 2023 μπαίνουμε δυναμικά και στον κλάδο του beauty packaging με φρέσκιες και νέες προτάσεις”, πρόσθεσε ο κ. Βαλαβάνης.
Μετά την εξαγορά από τη Berlin Packaging, που αποτελεί τον μεγαλύτερο Hybrid Packaging Supplier® γυαλιού, πλαστικού, μεταλλικών συσκευασιών και πωμάτων στον κόσμο, η εταιρεία Ηλίας Βαλαβάνης , η οποία πλέον έχει μετονομαστεί σε Berlin Packaging Greece, συνεχίζει τη δραστηριότητά της όπως και τα προηγούμενα χρόνια. “Η διαφορά είναι ότι η ένταξή μας στην παγκόσμια οικογένεια της Berlin Packaging, μας δίνει πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών και αποθηκών και σε μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων, τα οποία συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών μας”, τόνισε ο κ. Βαλαβάνης.
Αναφερθείς στη φετινή πορεία της εταιρείας, ο κ. Βαλαβάνης υπογράμμισε ότι το 2022 είναι μία χρονιά η οποία έφερε “πρωτόγνωρες καταστάσεις”: “Οι πολεμικές συρράξεις και η ακόλουθη αύξηση του ενεργειακού κόστους, του κόστους πρώτων υλών και των μεταφορών, δημιούργησαν σοβαρά εμπόδια και δυσκολίες στην καθημερινή διαχείριση προμήθειας προϊόντων και πωλήσεων στους πελάτες. Και οι δυσκολίες αυτές συνεχίζονται. Η πραγματικότητα συνεχώς μας εκπλήσσει. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία μας, όπως όλα τα χρόνια λειτουργίας της, έτσι και σήμερα, αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με στρατηγικό σχεδιασμό και επενδύσεις ανάπτυξης”. Όπως πρόσθεσε ο κ. Βαλαβάνης, όπως κάθε τομέας, έτσι και η εταιρεία του, έχει επηρεαστεί “βαθύτατα από την ενεργειακή και γεωπολιτική κρίση. Η καταστροφή παραγωγικών μονάδων στην Ουκρανία, η άνοδος των πρώτων υλών και της ενέργειας, η εκτίναξη του μεταφορικού κόστους, προκαλεί συνεχείς και απρόβλεπτες ανατιμήσεις στα προϊόντα μας. Έτσι, έχουμε να αντιμετωπίσουμε αφενός τις τεράστιες ελλείψεις προϊόντων αφετέρου τις αυξήσεις των τιμών των προϊόντων, τις οποίες οι πελάτες μας αδυνατούν να απορροφήσουν”, κατέληξε ο κ. Βαλαβάνης.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Ελευθερία Πιπεροπούλου FnB Daily)