Υπεραπόδοση έναντι της αγοράς κατέγραψε και το 2018 η τρικαλινή μπισκοτοποιία Βιολάντα, η οποία - τα τελευταία χρόνια - τρέχει με εντυπωσιακούς ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Με την αύξηση, που κατέγραψε πέρυσι - ενώ η αγορά αναπτύχθηκε, χάρη κυρίως στη Βιολάντα και σε ορισμένα ξένα brands μπισκότων –, η τρικαλινή εταιρεία εκτιμάται ότι κατέχει σήμερα μερίδιο της τάξης του 7%
Καταιγισμός νέων προϊόντων
Σε προϊοντικό επίπεδο, η εταιρεία λανσάρει μπισκότα γάλακτος σε συσκευασία τύπου corn flakes. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ακόμη ότι πρόσφατα η εταιρεία έβγαλε στην αγορά τη νέα σειρά κουλουράκια, Family, αλλά και τα μπισκότα, Πίτυρον (γεμιστά με σοκολάτα, με καρύδα και με ταχίνι).
Οι κυριότερες αγορές για την εταιρεία είναι οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία και η Γερμανία, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει σε Κολομβία και Νότια Κορέα, σύμφωνα με όσα δηλώνει ο Κωνσταντίνος Τζωρτζιώτης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος.
Ειδικά μπισκότα για Κολομβία
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην Κολομβία, αξίζει να αναφέρουμε ότι στη χώρα αυτή θέλουν… ειδικά μπισκότα. Υπάρχει δηλαδή σχετικός νόμος, που υποχρεώνει τους παραγωγούς μπισκότων να φτιάχνουν προϊόντα με ένα συγκεκριμένο μείγμα βιταμινών, προκειμένου να αναπληρώνονται κάποιες, οι οποίες λείπουν από τους περισσότερους κατοίκους της χώρας.
Στην Κολομβία, η Βιολάντα συνεργάζεται με την κορυφαία μπισκοτοποιία της χώρας, τη Noel.
Το δίκτυο διανομής των ΗΠΑ
Αναφορικά τέλος με την αμερικανική αγορά, εκεί λειτουργούν δύο δίκτυα διανομής, ένα της Βιολάντα και ένα του Trader Joe’s. Η δημιουργία εργοστασίου στις ΗΠΑ δεν έχει περάσει ποτέ από τις σκέψεις της διοίκησης, καθώς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Τζιωρτζιώτης, "δεν μπορείς να βρεις εύκολα εργάτες και, το κυριότερο, με διαχειρίσιμο κόστος. Δεν βγαίνουν οικονομικά τέτοιες επενδύσεις εκεί. Εμείς, από την πλευρά μας, δουλεύουμε με τακτικά containers και σωστές προβλέψεις πωλήσεων".
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Βιολάντα Kώστας Τζιωρτζιώτης
Μάκης Αποστόλου FnB