Eνα νέο αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-branch) θα εγκαινιάζει τον ερχόμενο μήνα η τράπεζα Πειραιώς στη Λάρισα. Θα είναι το πρώτο στη Θεσσαλία και το ένατο συνολικά του δικτύου της τράπεζας ανά την Ελλάδα. Το e-branch θα στεγαστεί στο υφιστάμενο επί της Κύπρου 72 κατάστημα, όπου τις τελευταίες ημέρες ξεκίνησαν οι εργασίες ανακαίνισης προκειμένου να προσφέρουν σύγχρονες ψηφιακές τραπεζικές εμπειρίες.
Για τον λόγο αυτό τα δύο καταστήματα της Πειραιώς στη Λάρισα, της Κύπρου και της Ι. Δραγούμη (δίπλα από το Δημαρχείο) ενοποιούνται, με τους πελάτες αυτό το διάστημα, να εξυπηρετούνται από αυτό.
Tο e-branch αναμένεται, σύμφωνα με ένα πρώτο προγραμματισμό, να ξεκινήσει τη λειτουργία το δεύτερο 15νθήμερο του Οκτωβρίου προσφέροντας στους πελάτες της Λάρισας τη δυνατότητα να συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού με τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. Σημειώνεται πως το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα θα δώσει τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του. Το νέο κατάστημα θα δώσει λύσεις και στους επιχειρηματίες του νομού, καθώς θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, καθημερινά μέχρι τις 21.00 και τα Σάββατα.
Ενδεικτικά μερικές από τις υπηρεσίες του e-branch είναι:
* Online εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank).
* Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών ταμείου, με ευκολία και απλότητα.
* Πραγματοποίηση συναλλαγών σε ATM & EasyPay εσωτερικής ζώνης.
* Άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card από το ειδικό μηχάνημα.
* Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας.
* Πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room.
* Γνωριμία με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας.
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
* Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση».
* Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων.
* Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων.
Επίσης πρωτοποριακές υπηρεσίες προσφέρονται σε τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ σε άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων, σε άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου και σε άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».
Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή η Τράπεζα Πειραιώς έχει σε πλήρη λειτουργία οκτώ e-branch 4 στην Αθήνα, 2 στην Κρήτη (Ηράκλειο και Χανιά), 1 στη Θεσσαλονίκη και 1 στα Γιάννενα, έχοντας αναβαθμίσει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό τους και τις καινοτόμες τεχνολογίες τους.
Γιώργος Νούλης Ελευθερία