Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσουν οι παρουσιάσεις στο εξωτερικό για την αύξηση κεφαλαίου της Credicom, η οποία επιδιώκεται να καλυφθεί σε σημαντικό βαθμό, μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης, από ξένους θεσμικούς επενδυτές.
Όπως έχει γράψει η στήλη, η νέα τράπεζα στοχεύει να αντλήσει από το επενδυτικό κοινό 200 εκατ. ευρώ, ενώ και η Atlas Merchant θα βάλει επιπρόσθετα, περίπου 40 με 60 εκατ. ευρώ.
Oι παρουσιάσεις θα αποτελέσουν ευκαιρία να «λανσαριστεί» η νέα ονομασία της τράπεζας. Η τράπεζα θα βγει στις αγορές με το νέο brand «Praxia Bank».
Πρόκειται για συνδυασμό από τις ελληνικές λέξεις πράξη (praxis) και αξία (axia), που, όπως πληροφορούμαστε, αποτυπώνουν τη βασική φιλοσοφία και τη στρατηγική της νέας τράπεζας.