Στο απόλυτο φιάσκο τείνει να μετατραπεί το θέμα των υδροπλάνων στην χώρα μας.
Ειδικότερα το νομοσχέδιο για την «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών» ετέθη σε δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο και ολοκληρώθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου.
Έκτοτε έχει παραμείνει στα «συρτάρια» του υπουργείου Μεταφορών και ακόμα δεν έχει κατατεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή.
Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε προσφάτως και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes κ. Νικόλας Χαραλάμπους, τονίζοντας ότι «Εάν μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν δεν έχει αδειοδοτηθεί ικανοποιητικός αριθμός υδατοδρομίων που να εξασφαλίζει στις εταιρείες βιωσιμότητα, υδροπλάνα δεν θα έρθουν στην Ελλάδα».
Η καθυστέρηση στην υλοποίηση των επενδύσεων απειλεί την βιωσιμότητα πολλών εταιρειών μεταξύ των οποίων της Hellenic Seaplanes, η οποία τα τελευταία τριάμισι χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στην ανάπτυξη δικτύου ιδιωτικών υδατοδρομίων και μέχρι τώρα έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα για 15 υδατοδρόμια τα οποία τα περισσότερα είναι έτοιμα προς κατασκευή: Σκύρος, Αλόννησος, Σκόπελος, Αμφιλοχία, Τήνος, Πάτμος, Θάσος, Σητεία, Αιδηψός, Κάρυστος, Χαλκίδα, Κύμη, Χίος, Ψαρά, Οινούσσες.
Για τα παραπάνω υδατοδρόμια έχει επενδύσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, έως σήμερα που αφορούν κυρίως μισθώματα των προηγούμενων ετών, εγγυητικές επιστολές και τα έξοδά τους, έξοδα μελετών (Περιβαλλοντικών και Τεχνικών), αμοιβές προσωπικού, παράβολα αιτήσεων κτλ.
www.bankingnews.gr (Ελένη Μπότα)