Έξι Σαββατοκύριακα λειτούργησε τη φετινή χειμερινή περίοδο το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Κενταύρων Όρος Α.Ε.» κ. Κώστα Κίτσο, ενώ γίνεται προσπάθεια αναβάθμισης του εξοπλισμού και λειτουργίας σε 12μηνη βάση, κάτι στο οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, πλεονεκτεί το Χιονοδρομικό του Πηλίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πολλά από τα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας ανήκουν σε δήμους και άλλους δημόσιους φορείς, ωστόσο, μερίδα ανήκει σε ιδιώτες, οι οποίοι σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των ιδιοκτητών χιονοδρομικών κέντρων, Νίκο Χούντρη σε δηλώσεις τους στο ethnos.gr έβγαλαν τα προς το ζειν από άλλες επιχειρηματικές τους δραστηριότητες κι αναγκάστηκαν να μπουν μέσα χιλιάδες ευρώ τη φετινή σεζόν.
Όσον αφορά στην εικόνα για το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου, ο κ. Κίτσος δήλωσε ότι «Πήγαμε πολύ καλά – Δουλέψαμε έξι σαββατοκύριακα. Το ζήτημα είναι, ότι με βάση τη νέα νομοθεσία του υπουργείου τουρισμού, όλα τα χιονοδρομικά πρέπει να αναβαθμίσουν τον εξοπλισμό τους και να δημιουργήσουν ένα σχέδιο για τη 12μηνη λειτουργία τους, το οποίο σε συνδυασμό με τα θέματα χαμηλής χιονόπτωσης, λόγω και της κλιματικής κρίσης, αυτό δημιουργεί προβλήματα. Ωστόσο, το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου, πλεονεκτεί, καθώς έχει ένα φυσικό περιβάλλον, που τα υπόλοιπα χιονοδρομικά δεν το έχουν. Όλα τα χιονοδρομικά είχαν θέσει στόχους τη λειτουργία τη χειμερινή περίοδο. Πλέον οφείλουμε να δουλέψουμε και να «ανοίξουμε τη βεντάλια» των δραστηριοτήτων μας. Βρισκόμαστε στο κέντρο της Ελλάδος, στο κέντρο της Μαγνησίας και του Πηλίου και διαθέτουμε αρκετά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Το Πήλιο προσφέρει πληθώρα μονοπατιών για εναλλακτικό τουρισμό, περιπατητικό τουρισμό και θα πρέπει όλα αυτά να τα εκμεταλλευτούμε και να προτείνουμε νέες δραστηριότητες».
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, οι υπηρεσίες και οι αρμόδιοι «δουλεύουν» πάνω στο νέο σχέδιο λειτουργίας του, για όλο τον χρόνο.
Όσον αφορά στην αναβάθμιση του εξοπλισμού, το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου έχει πιστοποιημένους τρεις από τους πέντε αναβατήρες, καθώς εκτός είναι οι αναβατήρες Πήλιο1 και Πήλιο2. «Κάνουμε προσπάθειες να πιστοποιήσουμε κι αυτούς τους δύο αναβατήρες, αλλά λόγω του ότι, οι εταιρείες που τους κατασκεύασαν εδώ και 30 χρόνια έχουν κλείσει, δεν βρίσκουμε ανταλλακτικά πιστοποιημένα», σχολίασε ο κ. Κίτσος.
Αναστασία Φύσσα, Θεσσαλία