Στο επίκεντρο έγκριτων μέσων του εξωτερικού βρέθηκε η Αλόννησος το τετραήμερο 22-26 Ιουνίου, σε συνεργασία με την εταιρεία Marketing REMAKE.
Την αρχή έκαναν σημαντικοί Ολλανδοί δημοσιογράφοι την Παρασκευή 22 Ιουνίου προκειμένου να εντάξουν τον οικολογικό παράδεισο των Σποράδων σε αφιέρωμα στο περιοδικό – ταξιδιωτικό οδηγό Reisgids, που είναι το επίσημο μέσο του Συνδέσμου Καταναλωτών Ολλανδίας, στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού που διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Το συγκεκριμένο μέσο έχει 12.000 συνδρομητές και δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες με υψηλό εισόδημα, που αποδεδειγμένα ταξιδεύουν πολύ. Ταυτόχρονα, το αφιέρωμα θα δημοσιευτεί και στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου, την οποία επισκέπτονται τακτικά 450.000 μέλη.
Την ίδια ημέρα κατέφθασε στο νησί δημοσιογραφική αποστολή για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν» της Αλοννήσου, με στόχο τη δημιουργία αφιερώματος στον διεθνή δημοφιλή διαδικτυακό τόπο του Vanity Fair Ιταλίας, που αριθμεί εκατομμύρια πιστούς φίλους και ταξιδιώτες με ειδικά ενδιαφέροντα και προτίμηση στις ποιοτικές διακοπές.
Το ενδιαφέρον από έγκριτα ΜΜΕ όμως, για το νησί με το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Ευρώπης δεν σταμάτησε εδώ, καθώς στις 23 Ιουνίου και για δύο ημέρες, το νησί επισκέφθηκε κορυφαία Γαλλίδα δημοσιογράφος, συνοδευομένη από τη Νάγια Χρονοπούλου, έμπειρο στέλεχος του Γραφείου ΕΟΤ Γαλλίας το οποίο οργάνωσε το ταξίδι.
Στόχος των επισκεπτών ήταν να πάρουν «γεύση από Αλόννησο», με την προοπτική ένταξης του νησιού σε αφιέρωμα στην Actu Cote Toulouse, καθιερωμένη εφημερίδα της Τουλούζης με 48.000 συνδρομητές, τον ιστότοπο της εφημερίδας με ένα εκατομμύριο επισκέπτες μηνιαίως, την εξειδικευμένη ιστοσελίδα Neoplanete για τον πράσινο τουρισμό και το περιοδικό που διαμορφώνει ταξιδιωτικές τάσεις Flyand Go, που διανέμεται σε όλα τα αεροδρόμια της Νότιας Γαλλίας.
Με προσωπική φροντίδα της Κικής Αναγνώστου, προέδρου της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Αλοννήσου, οι δημοσιογράφοι ξεναγήθηκαν στα γραφικά χωριά καθώς και σε πλήθος παραλιών με γαλαζοπράσινα νερά, δοκίμασαν τα ιδιαίτερα τοπικά εδέσματα, και ενημερώθηκαν σχετικά με το θαλάσσιο πάρκο και το εύρος δραστηριοτήτων που προσφέρει ο τόπος.
«Είμαστε ευτυχείς που πλέον η Αλόννησος καθιερώνεται στην αντίληψη επισκεπτών, όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, πράγμα που δικαιώνει τις πολυετείς προσπάθειές μας», δήλωσε ο κ. Βαφίνης, ο οποίος ευχαρίστησε θερμά τους επαγγελματίες και φορείς της Αλοννήσου που δεν σταμάτησαν να στηρίζουν συστηματικά το πρόγραμμα προβολής του δήμου.