Στα μέσα Μαρτίου 2017 εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport - Slentel. Οι λόγοι της καθυστέρησης, σύμφωνα με την εφημερίδα Ναυτεμπορική είναι τεχνικές εκκρεμότητες, παρόλο που ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την ολοκλήρωση των διαδικασιών μέχρι και τα τέλη του 2016. Ανάμεσα στα περιφερειακά αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν στην ελληνογερμανική κοινοπραξία συμπεριλαμβάνεται και εκείνο της Σκιάθου.
Αναλυτικότερα, η Ναυτεμπορική αναφέρει ότι έχουν γίνει επαφές εκπροσώπων της κοινοπραξίας με την Κυβέρνηση και συγκεκριμένα με τον υπουργό Επικρατείας Α. Φλαμπουράρη στο Μέγαρο Μαξίμου. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές της εφημερίδας, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας θα συνεχίσει να προσφέρει κάποιου είδους υπηρεσίες (π.χ., ηλεκτρολόγοι, ξυλουργοί) στη Fraport έως τον Νοέμβριο, ενώ δεν αποκλείεται να υπογραφεί και κάποιο μνημόνιο συνεργασίας. Πάντως, οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ περιμένουν με αγωνία το Π.Δ. με τα νέα οργανογράμματα, έπειτα από την ψήφιση του νομοσχεδίου που διαχωρίζει την ΥΠΑ από την ΑΠΑ. Το Π.Δ. αναμένεται να υπογραφεί, από το ΣτΕ, τον Φεβρουάριο.
Σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση του έργου, η Fraport Greece, που ελέγχεται από τη Fraport AG και τον όμιλο Κοπελούζου, έχει εξασφαλίσει τα κεφάλαια εδώ και πολλούς μήνες από τα διαθέσιμα των δύο ομίλων, αλλά και τραπεζικό δανεισμό, προερχόμενο κυρίως από τις αναπτυξιακές τράπεζες της Ευρώπης EBRD και ΕΙΒ. Επίσης η εταιρεία έχει ήδη προσλάβει και εκπαιδεύσει περί τα 398 άτομα, που θα λειτουργήσουν τα αεροδρόμια βάσει των συμβατικών τους υποχρεώσεων. Η Fraport Slentel ανακηρύχτηκε προτιμητέος επενδυτής στον σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, καταβάλλοντας προσφορά 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική