Εντάξει, κάθε διαφήμιση “ωραιοποιεί” τα προϊόντα που προβάλλει. Είναι άλλωστε μέσα στα καθήκοντά της. Είναι όμως εντελώς διαφορετικό πράγμα να προσπαθεί να λανσάρει καινοτομίες εκεί που δεν υπάρχουν.

Αναφερόμαστε στη “Δέλτα” και στην καμπάνια της, με τον Ολυμπιονίκη Πετρούνια, για το διπλοστραγγιστό γιαούρτι.

Η μέθοδος της διπλής στράγγισης στην παρασκευή γιαουρτιού, χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά από την “Όλυμπος” πριν από περίπου 14 χρόνια! Αργότερα δε και από άλλες γνωστές γαλακτοβιομηχανίες. Κι΄όμως η Δέλτα το σερβίρει ως κάτι καινούργιο και μάλιστα δικό της.

Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ούτε το γεγονός ότι η καλή, κατά τα άλλα, αθηναϊκή γαλακτοβιομηχανία απώλεσε το 20% των εισπράξεων της στην τελευταία πενταετία…

Ζ.Η.