Αύξηση 70% στο τυρί κατέγραψε ο κλάδος την περίοδο του lockdown στην Ελλάδα, με το γάλα, τις κρέμες και τα προϊόντα μεγαλύτερης διάρκειας να ακολουθούν, ενώ στο εξωτερικό η ζήτηση για φέτα ήταν στο 60%. «Μέσα στην κρίση είχαμε peak στην εσωτερική αγορά, ενώ σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, υπήρξε μεν ζήτηση, όμως αντιμετωπίσαμε προβλήματα στις μεταφορές, με την Ιταλία να έχει ζήτηση για πιστοποιημένα προϊόντα», αναφέρει στο FnB Daily ο Πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ, Χρήστος Αποστολόπουλος. 

Ο ίδιος πάντως εκτιμά ότι ο κλάδος θα αντιμετωπίσει μεγάλη πτώση εξαιτίας της αναμενόμενης μείωσης στη ροή των τουριστών, ενώ οι επιπτώσεις της πανδημίας θα μετατοπίσουν τη ζήτηση σε οικονομικά αλλά όχι τόσο ποιοτικά γαλακτοκομικά.

“Αυτή την περίοδο η πτώση ορίζεται, με επιφύλαξη, στο 10% και για τα δύο κανάλια διανομής”, αναφέρει και καταλήγει ότι η επόμενη περίοδος θα επηρεάσει την καταναλωτική δύναμη. “Τα δικά μας προϊόντα δεν είναι ανταγωνιστικά σε τιμή, αλλά κυρίως ποιότητα και δυστυχώς η ύφεση θα στρέψει τους καταναλωτές σε πιο οικονομικά προϊόντα, τάση που θα παρατηρηθεί και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό”. 

Χ.Ψ.