Eνα βήμα πριν από την υπογραφή της απέχει η σύμβαση για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας - Βόλου, η οποία εγκρίθηκε ήδη από το Ελεγκτικό Συνέδριο. 

Το έργο, που έρχεται με καθυστέρηση ετών, θα μεταμορφώσει τη σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο θεσσαλικές πρωτεύουσες και θα επιτρέπει ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα στα τρένα. 

Επίσης με την ηλεκτροκίνηση του δικτύου ανοίγει ο δρόμος για την προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου - Θεσσαλονίκης, που θα μπορεί να διεξάγεται σε περίπου 100 λεπτά. 

Η πολυπόθητη σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές του τρέχοντος έτους με μοναδική εκκρεμότητα, σύμφωνα με πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr, την προσκόμιση των απαιτούμενων εγγράφων και της εγγυητικής επιστολής από τον ανάδοχο που είναι η Ιντρακάτ.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές, θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ./ώρα. Η διαδρομή Λάρισα – Βόλος, μαζί με τις απαιτούμενες στάσεις, υπολογίζεται ότι θα διαρκεί περίπου 40 λεπτά. 

Η Ιντρακάτ έδωσε έκπτωση 37,19% στον διαγωνισμό της 1ης Φεβρουαρίου 2021. Το αρχικό κόστος του έργου ήταν με ΦΠΑ 82,89 εκατ. ευρώ (66,84 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Η υλοποίηση υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει 36 μήνες και αν δεν έχουμε καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια κατασκευής, η γραμμή θα αποκτήσει ηλεκτροκίνηση το 2025.

Ζήσης Ηρειώτης thessaliaeconomy.gr