Οριακή αύξηση πωλήσεων πέτυχε η ελληνική θυγατρική του Σουηδικού ομίλου H&M, η οποία κατάφερε μετά από ένα αρνητικό τρίτο τρίμηνο, να γυρίσει σε θετικό πρόσημο τις πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο της χρήσης που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2018.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Σουηδικός όμιλος προσιτής μόδας, η ελληνική θυγατρική του εμφάνισε στην Ελλάδα πωλήσεις 165,88 εκατ. ευρώ στη χρήση Δεκέμβριος 2017-Νοέμβριος 2018, οριακά ενισχυμένες κατά 3% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση κατά τη διάρκεια της οποίας ο τζίρος της είχε διαμορφωθεί στα 152,17 εκατ. ευρώ.
Πορεία η οποία οφείλεται κυρίως στην ανάπτυξη κατά 5% του τζίρου της το τελευταίο τρίμηνο της περασμένης χρήσης. Στο τέταρτο τρίμηνο, η H&M δεν άνοιξε κανένα νέο κατάστημα –σ.σ. διατηρεί σε λειτουργία 35 σημεία όπως και την προηγούμενη χρήση- οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν κατά 5% στα 45,38 εκατ. ευρώ από 40,17 εκατ. ευρώ. Ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε πως ενώ ο αριθμός του δικτύου τις δύο εξεταζόμενες περιόδους παρέμεινε ίδιος, υπήρξε αλλαγή του χώρου σε τρία σημεία. Συγκεκριμένα άνοιξαν τρία νέα καταστήματα σε Αγία Παρασκευή, Λάρισα και Αγρίνιο ενώ έκλεισαν τρία καταστήματα σε Αθήνα και Λάρισα.
Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση του σουηδικού ομίλου αναμένει σταθεροποίηση της ανοδικής τάσης στην Ελληνική αγορά ενώ στον σχεδιασμό της είναι η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των brands της πέραν των 9 που διαθέτει σήμερα παγκοσμίως και έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο όμιλος διαθέτει e-shops σε 47 αγορές.
Σε επίπεδο μητρικής οι καθαρές πωλήσεις ενισχύθηκαν πέρυσι κατά 5% στα 19,7 δισ. ευρώ με τον διευθύνων σύμβουλό της Karl Johan Persson, να δηλώνει με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, πως μετά από ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο υπάρχουν ενδείξεις ότι οι προσπάθειες μετασχηματισμού της εταιρείας αρχίσουν να αποδίδουν.
Αλεξάνδρα Γκίτση Caapital.gr