Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την αναγέννηση του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Θεσσαλίας που εδρεύει στη Λάρισα. H νέα επενδυτική κίνηση σηματοδοτήθηκε το περασμένο καλοκαίρι, όταν η εταιρεία ακινήτων Blouehouse η οποία έχει στην κατοχή της και το εκπτωτικό χωριό Μc ArthurGlen στην Αθήνα, ήρθε σε συμφωνία για την απόκτηση του 50% του θεσσαλικού mall με στόχο την μετατροπή του σε outlet ναό του shopping.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τους επόμενους μήνες ξεκινούν οι εργασίες ανακαίνισής του ώστε η επίσημη πρεμιέρα, ως προς τη λειτουργία του, να πραγματοποιηθεί το προσεχή Σεπτέμβριο με στόχο να "ανακατέψει" την τράπουλα του εμπορίου στην ευρύτερη περιοχή.
Μια άγνωστη στο ευρύ κοινό πτυχή έχει να κάνει με το ότι η Blouehouse προκειμένου να προχωρήσει στην ολοκλήρωση του deal, είχε θέσει ως όρο στους προηγούμενους ιδιοκτήτες, την εκπόνηση δικής της μελέτης, εν είδει έρευνας αγοράς, ως προς το ενδιαφέρον που θα υπάρξει από δυνάμει μισθωτές. Αν αυτό αποδεικνυόταν ισχυρό,τότε θα προχωρούσε το σχέδιο της, ειδάλλως θα το εγκατέλειπε. Όμως, τα αποτελέσματα ήταν θετικά και έτσι το πράσινο φως άναψε.
Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για περίπου 65 επιχειρήσεις που έχουν συμφωνήσει ώστε να τοποθετηθούν στο νέο Pantheon plaza. Ανάμεσα σε αυτές είναι μεγάλες αλυσίδες ένδυσης, υπόδησης, και αθλητικών ειδών, αλλά και η αλυσίδα παιχνιδιών "Μουστάκας" που για πρώτη φορά, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, θα πραγματοποιήσει απόβαση στη Λάρισα.
Οι διαβουλεύσεις και οι επαφές συνεχίζονται και μάλιστα κρούσεις έχουν γίνει και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ με επικρατέστερες εκείνες του Σκλαβενίτη και της ΑΒ Βασιλόπουλος. Σημειώνεται ότι και στην πρώτη θητεία του Pantheon plaza είχε στεγαστεί στους χώρους του η γερμανική αλυσίδα Αldi, η οποία όμως αποχώρησε από την ελληνική αγορά καθώς δεν κατέγραψε τις επιδόσεις που ανέμενε και δεν άντεξε το σκληρό ανταγωνισμό των άλλων σουπερμάρκετ που είχαν καθιερωθεί. Συζητήσεις γίνονται και με γνωστά σήματα από από τον κλάδο της εστίασης και του κινηματογράφου, ώστε να εμπλουτιστεί η γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών προκειμένου το Panthen plaza να αποτελέσει μια ολοκληρωμένη πρόταση και έναν πόλο έλξης για shopping και ψυχαγωγία.
Θα πετύχει το "στοίχημα" της δεύτερης ευκαιρίας; Σίγουρα το εγχείρημα ξεκινά από διαφορετική αφετηρία σε σύγκριση με το παρελθόν, δεδομένου ότι γίνονται πιο οργανωμένες προσπάθειες. Μάλιστα, η Blouehouse προχωρά στη δεύτερη αυτή επένδυση, ξεκινώντας με την δυναμική που έχει αποκτήσει πλέον το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων. Άλλωστε εδώ και καιρό έψαχνε τρόπο για ένα ακόμη ανάλογο project στην περιφέρεια.
Αρχική σκέψη ήταν η Θεσσαλονίκη, όμως, η Λάρισα ταίριαξε περισσότερο στα νέα σχέδια της, καθώς το Pantheon plaza είναι έτοιμο και μόνο με κάποιες παρεμβάσεις θα προσαρμοστεί στα δικά της στάνταρ. Ταυτόχρονα η Blouehouse θέλει να αξιοποιήσει και την μεγαλύτερη στροφή των καταναλωτών προς τα outlet, δηλαδή στα επώνυμα προϊόντα με χαμηλότερες τιμές.
Ωστόσο, ζητούμενο αποτελεί το πως θα υποδεχθεί το καταναλωτικό κοινό της Λάρισας και της ευρύτερης Θεσσαλίας το νέο πρόσωπο του εμπορικού κέντρου, και κατά πόσον θα το επιλέξει για τις αγορές του δεδομένης και της προηγούμενης αρνητικής εμπειρίας του Pantheon plaza. Το τοπικό στοιχείο παραμένει έντονο στην περιοχή με το αγοραστικό κοινό να στηρίζει τις επιχειρήσεις εντός της πόλης, γυρίζοντας την πλάτη στο εμπορικό κέντρο της παλιάς εθνικής οδού Λάρισας- Αθήνας που, σημειωτέον, κόστισε, το 2007, στην ιδιοκτήτρια εταιρεία Sonae Sierra το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 77 εκατομμύρια ευρώ ...
Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr