Όλοι οι Έλληνες 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες internet, και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Αυτό μεταξύ άλλων έδειξαν τα τελευταία στοιχεία των Focus on Tech Life Web και Focus Bari | YouGov BrandIndex. Επιπλέον, η μέση εξαμηνιαία δαπάνη για online αγορές έχει αυξηθεί κατά 76% το 2021 σε σχέση με το 2019 και πλέον ανέρχεται στα 806 ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τώρα τα προϊόντα σούπερ μάρκετ, αυτά πλέον αντιπροσωπεύουν το 19% των ηλεκτρονικών αγορών έναντι 4% το 2019 σημειώνοντας ανάπτυξη +339%. Το 40% έχουν δοκιμάσει την εμπειρία της αγοράς ειδών σούπερ μάρκετ μέσω internet, με ένα επιπλέον 30% να εξετάζει την πιθανότητα να τη δοκιμάσει στο μέλλον ενώ ένα 30% αναφέρει ότι δεν έχει κάνει ποτέ αγορές σούπερ μάρκετ διαδικτυακά και δεν σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Οι νέοι κυρίως παραγγέλνουν μέσω apps

Η γενιά των millennials αποτελεί το βασικό κοινό των σούπερ μάρκετ, την ίδια στιγμή που ένα 38% των γυναικών έναντι 34% των ανδρών δηλώνει ότι κάνει είτε τακτικά είτε περιστασιακά αγορές σε online σούπερ μάρκετ με το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των καταναλωτών να εντοπίζεται γεωγραφικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σχεδόν όλοι έχουν παραγγείλει απ’ ευθείας από τις ηλεκτρονικές σελίδες ενώ ένας στους τρεις μέσω εφαρμογής. Οι εφαρμογές delivery φαγητού για παραγγελίες ειδών παντοπωλείου χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους νεότερους καταναλωτές και πιο συγκεκριμένα από τις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 25-34. Το 64% επιλέγει να πληρώσει με αντικαταβολή, το 57% με χρεωστική κάρτα ενώ σημαντική άνοδο εμφανίζουν και τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια.