Αίτηση στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Εμπορικών Σημάτων καταχωρώντας την εμπορική επωνυμία, Tailwind Shipping Line, υπέβαλε η Lidl.

Σύμφωνα με την κατάθεση, η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη νέα δραστηριότητα για τη μεταφορά και παράδοση αγαθών, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς φορτίου.

Η είδηση ότι ο retailer βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ναυτιλιακές εταιρείες αναφέρθηκε αρχικά, στο γερμανικό εμπορικό έντυπο, Lebensmittel-Zeitung, και αργότερα επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία σε ένα ευρύ φάσμα γερμανικών Μέσων ενημέρωσης.

Η Lidl, η οποία λειτουργεί περίπου 11.200 καταστήματα και δραστηριοποιείται σε 32 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, φέρεται να επιδιώκει μεγαλύτερη συνέπεια και ευελιξία στη διαχείριση τμημάτων της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Η δημοσίευση αναφέρει ότι η Lidl προσπάθησε αρχικά, να επενδύσει σε υπάρχουσα ναυτιλιακή εταιρεία, πριν αποφασίσει να ιδρύσει τη δική της ναυτιλιακή και να αγοράσει πλοία. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για το πόσα πλοία μπορεί να αγοράσει ή ποιες διαδρομές θα εκτελούν.

“Στόχος είναι, να μπορέσουμε να διαχειριστούμε τον αυξημένο όγκο των διαφορετικών εγκαταστάσεων παραγωγής πιο ευέλικτα μακροπρόθεσμα”, είπε ο Wolf Tiedemann, επικεφαλής των εγκαταστάσεων logistics, VerkehrsRundschau.

Η Lidl δεν είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής που επεκτείνεται στη ναυτιλία. Ξεκινώντας το 2021, ευρύ φάσμα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Ikea, Home Depot και Dollar Tree, καθώς και προμηθευτών για την Walmart, ναύλωσαν πλοία για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία.

thessaliaeconomy.gr