«Δεν πρόκειται να κάνουμε ξανά, αυτό που κάναμε στην Λάρισα», τονίζει ο Olivier Arduin, Γενικός Διευθυντής της Leroy Merlin Ελλάδας και Κύπρου αναφορικά με την στρατηγική που θα ακολουθήσει η αλυσίδα για την ανάπτυξη της στην επαρχία.
«Δεν πρόκειται να κάνουμε ξανά ένα κατάστημα 5000 τμ στα 15 χλμ έξω από την πόλη. Θα προτιμήσουμε να κάνουμε ένα κατάστημα 2000 τμ στο κέντρο της πόλης», ανέφερε χαρακτηριστικά σε πρόσφατη συνάντηση με δημοσιογράφους για το θεσσαλικό κατάστημα του ομίλου που λειτουργεί σήμερα στη Νίκαια δίπλα από τα ΙΚΕΑ (φωτό).
Μες στα επόμενα 3-5 χρόνια η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη 13 ακόμη καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα δύο, ένα στην Αττική και ένα στη Θεσσαλονίκη, αναμένονται εντός του 2019. Θα πρόκειται για μεγάλα, τυπικά καταστήματα έως 9.000 τ.μ. Οι περιοχές ενδιαφέροντος της εταιρείας είναι η νότια και δυτική Αττική, η δυτική Θεσσαλονίκη, μεγάλες πόλεις της περιφέρειας, καθώς και μεγάλα τουριστικά νησιά, όπως η Κρήτη και η Ρόδος. Ερωτηθείς σχετικά χθες στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου καταστήματος στην Αθήνα, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ολιβιέ Αρντουάν δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο κάποια από τα καταστήματα, ειδικά στην περιφέρεια, να αναπτυχθούν μέσω της μεθόδου της δικαιόχρησης (franchising).
Επίσης, στην Κύπρο, όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα κατάστημα στη Λευκωσία, σχεδιάζει επέκταση με σημεία πώλησης σε Λεμεσό και Πάφο.
Η οργανική ανάπτυξη θα γίνει μέσω τριών τύπων καταστημάτων: τα τυπικά, standard καταστήματα έως 9.000 τ.μ., τα καταστήματα πόλης, city, εμβαδού έως 4.000 τ.μ. και τα καταστήματα Χpress εμβαδού έως 1.000 τ.μ.
Το 2019 η Leroy Merlin αναμένεται να λειτουργήσει και ηλεκτρονικό κατάστημα και σε συνεργασία με εταιρείες όπως η DHL (ταχυμεταφορές) και η douleutaras.gr θα παρέχει υπηρεσίες παράδοσης των προϊόντων και τεχνικής υποστήριξης αντιστοίχως στους πελάτες της. Επίσης, η εταιρεία θα δημιουργήσει τα λεγόμενα pick up points (σημεία παραλαβής των παραγγελιών). Ιδιαίτερη θέση στη Leroy Merlin θα έχει και η ραγδαία ανάπτυξη των βραχυχρόνιων μισθώσεων (τύπου Airbnb), καθώς δημιουργείται ειδική ομάδα για την παροχή συμβουλών σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό των εν λόγω διαμερισμάτων.
Στους στόχους του ομίλου παγκοσμίως και όχι μόνο σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, είναι επίσης τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που έχει αναπτύξει η Leroy Merlin να αποτελούν το 50% των κωδικών που διατίθενται. Σήμερα διαθέτει 15 συνολικά σήματα ιδιωτικής ετικέτας.
Λ.Ε.