Δεύτερο μεγάλο παίχτη, μετά τον Κωτσόβολο, θα αποκτήσει η αγορά ηλεκτρικών συσκευών στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, καθώς το Public πρόκειται να απορροφήσει το κατάστημα της Mediamarkt που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet.
Η μεταβολή αυτή εντάσσεται στη νέα στρατηγική του ομίλου Olympia Group, ο οποίος σχεδιάζει τη συστέγαση των δυο σημάτων στις περιοχές όπου έχει δύο διαφορετικά καταστήματα.
Τα σχέδια του ομίλου ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, με συνέντευξή του στην Καθημερινή:
«Θεωρώ ότι στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη πολλά σήματα στο λιανεμπόριο των καταναλωτικών τεχνολογικών προϊόντων. Μακροπρόθεσμα η Ελλάδα δεν μπορεί να έχει τέσσερα σήματα στον κλάδο αυτό. Εμείς έχουμε κρατήσει και τα δύο σήματα (Public και Mediamarkt), κάναμε κάποια καταστήματα τα οποία έχουν και τα δύο σήματα, κάνουμε συνεχώς έρευνα αγοράς, βάζουμε σταδιακά στα Public τις οικιακές συσκευές και βλέπουμε ότι είναι καλά τα αποτελέσματα από αυτή την κίνηση. Εάν τα πλάνα μας πάνε όπως σχεδιάζουμε, κάποια στιγμή θα καταλήξουμε με ένα σήμα και σίγουρα το σήμα αυτό θα είναι το Public".
Ο ίδιος διευκρίνησε ότι αυτό θα συμβεί σε περίπου δέκα καταστήματα Public, συμπεριλαμβανομένης και της Λάρισας.
«Εχουμε περίπου δέκα καταστήματα Public που είναι πάνω από 2.000 τ.μ. και άρα σε αυτά θα ξεκινήσουμε να βάζουμε τις οικιακές συσκευές. Στο Σύνταγμα θα μπουν πρώτα οι μικρές οικιακές συσκευές, ταιριάζουν άλλωστε και στο concept Public που βασίζεται στις πιο αυθόρμητες αγορές, και σε δεύτερη φάση θα βάλουμε τις μεγάλες, όπως ψυγεία, κουζίνες κ.λπ. Στο Golden Hall, όπου ήδη έχουμε βάλει τις μικρές οικιακές συσκευές, το επόμενο βήμα είναι να βάλουμε τις μεγάλες».
Απέκλεισε πάντως την προοπτική να ανοίξουν νέα καταστήματα Public.
“Αυτό που εξετάζουμε είναι μετεγκαταστάσεις καταστημάτων. Για παράδειγμα, στην Αγία Παρασκευή έχουμε και Public και Mediamarkt, τα οποία βρίσκονται πολύ κοντά. Ιδανικά θα θέλαμε να έχουμε και τις δύο μάρκες σε ένα κτίριο. Αυτό συμβαίνει και σε άλλες περιοχές, όπως στη Λάρισα, τη Ρόδο, την Πάτρα. Αυτό λοιπόν που κοιτάζουμε είναι σε περιοχές της Αττικής και της περιφέρειας που έχουμε καταστήματα με τα δύο σήματα πολύ κοντά, να τα συστεγάσουμε σε ένα κτίριο. Υπάρχουν επίσης κάποιες περιοχές όπου θα θέλαμε να έχουμε μεγαλύτερα καταστήματα Public. Για παράδειγμα, τα καταστήματα στα Χανιά και στην Καλαμάτα δεν χωρούν οικιακές συσκευές, οπότε και σε αυτές τις περιπτώσεις αναζητούμε μεγαλύτερα σημεία, καθώς η τοποθέτηση των οικιακών συσκευών στα καταστήματά μας αποτελεί στρατηγική επιλογή της Public. Και βεβαίως δεν θέλουμε να πάμε σε ένα μη κεντρικό σημείο”.
Τα public μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 θα λανσάρουν καινούργιο σάιτ, ενώ στη διάρκεια του 2022 θα αναπτύξουν εφαρμογή (app) για το κινητό τηλέφωνο.
Εξετάζουν ακόμα να επενδύσουν σε εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών, ενώ δημιουργούν και μια εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογιών πληροφορικής.
Τέλος, ο όμιλος που ίδρυσε ο Πάνος Γερμανός, σκοπεύει να αυξήσει τους αποθηκευτικούς του χώρους κατά 50%. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 5 εκ. ευρώ η οποία θα δημιουργήσει αποθήκες συνολικού εμβαδού 33.000 τετραγωνικών μέτρων.
Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr