Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB διοργανώνουν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα και το μέλλον του.
Τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα το λιανεμπόριο στην Ελλάδα επιδιώκει να συζητήσει και αναδείξει αντίστοιχα η 2η Ημερίδα Μάρκετινγκ την οποία διοργανώνουν το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017 στις 19:30 στο Αμφιθέατρο Τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Το πρόγραμμα της Ημερίδας έχει ως εξής:
Αντώνης Ζαΐρης, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), «Το μέλλον των λιανεμπορικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Το στοίχημα της ανάκαμψης στη πραγματική οικονομία»
Διονύσης Σκαρμέας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, «Λιανικό εμπόριο: ο σύγχρονος ρόλος των φυσικών καταστημάτων»
Πάρις Αργουσλίδης, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, «Η πρακτική αξία της καλής θεωρίας της επιστήμης του Μάρκετινγκ και του λιανεμπορίου».
Αλκιβιάδης Τρίγκας, Επικεφαλής Τομέα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα. “Payments disrupted. The emerging challenges for retail banks - The i-bank pay case”.
Η είσοδος στην ημερίδα είναι ελεύθερη για το κοινό ενώ θα δοθούν και βεβαιώσεις παρακολούθησης. Το εμπόριο στην Ελλάδα αναμφισβήτητα περνάει μια παρατεταμένη περίοδο ύφεσης. Η ιδιωτική κατανάλωση στην Ελλάδα μειώνεται για 7η συνεχόμενη χρονιά, επιφέροντας μεταξύ άλλων επιπτώσεις στο εμπόριο. Ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο λιανικό εμπόριο μειώθηκε σωρευτικά κατά 28,3% το διάστημα 2010-2015, αλλά ο ρυθμός υποχώρησης επιβραδύνεται τα τελευταία δύο χρόνια (2014-2015). Εκτός από την οικονομική κρίση, το λιανικό εμπόριο πλήττεται από την αλματώδη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη δημιουργία μεγάλων εμπορικών κέντρων.
Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2015 στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχει ως σκοπό να προάγει την έρευνα και την εκπαίδευση στο αντικείμενο του μάρκετινγκ. Το MARLAB διαθέτει 37 μέλη εκ των οποίων τα 5 είναι μέλη του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) - καθηγητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 2 υποψήφιοι διδάκτορες και 30 φοιτητές/τριες εθελοντές.