"Στέγη", ένα διεθνές brand και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε ανταγωνιστικές τιμές μέσω κεντρικών συμφωνιών, αναζητά το "ορφανό” δίκτυο της αλυσίδας Μαρινόπουλος που δεν πέρασε, βάσει της συμφωνίας με τον Σκλαβενίτη, στο δίκτυο της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη.
Πρόκειται για 150 και πλέον καταστήματα ανά την Ελλάδα της πρώην Μαρινόπουλος, που λειτουργούσαν με συμβάσεις δικαιόχρησης. Μεταξύ αυτών είναι και τα 19 καταστήματα του Μαθιουδάκη από την Κρήτη, ο οποίος, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας του στο Capital.gr, βρίσκεται σε επαφές με την Ολλανδική αλυσίδα SPAR (το brand το έφερε το 1969 στην Ελλάδα η αλυσίδα Βερόπουλος), για να αναλάβει το Master Franchisee του σήματος για την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών βρίσκονται στην τελική ευθεία και μένουν να καθοριστούν οι λεπτομέρειες προκειμένου έως το τέλος Μαΐου να υπογραφεί η τελική συμφωνία. Το δίκτυο των 19 καταστημάτων που ελέγχει ο κ. Μαθιουδάκης σε Κρήτη και Μύκονο το οποίο τζιράρει 30 εκατ. ευρώ, σίγουρα δεν αποτελεί κρίσιμη μάζα καταστημάτων ικανή να κάνει τη διαφορά. Για τον λόγο αυτό πληροφορίες αναφέρουν πως διενεργούνται επαφές και με τους επιχειρηματίες που λειτουργούσαν υπό την "ομπρέλα” της Μαρινόπουλος, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας κρίσιμος αριθμός δικτύου καταστημάτων και κατ’ επέκταση τζίρου ώστε οι κεντρικές συμφωνίες και η προμήθεια προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπό το brand της Spar να έχει νόημα.
Εκτός από τον κ. Μαθιουδάκη, το τελευταίο διάστημα στην αγορά είχε ακουστεί πως ενδιαφέρον για την "επαναφορά” του brand SPAR στην Ελλάδα έχει εκδηλώσει και ο επιχειρηματίας Δήμος Βερούκας που ελέγχει την αλυσίδα Bazaar, κάτι πάντως που ο ίδιος διέψευσε μιλώντας στο Capital.gr, αναφέροντας πως δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο και πως δεν είναι στο ενδιαφέρον του.
Το ποιος εν τέλει θα "επαναφέρει" στην Ελλάδα το brand της Ολλανδικής Spar και αν θα είναι από τον χώρο του λιανεμπορίου τροφίμων ή όχι, μένει να αποδειχθεί. Το ενδιαφέρον για την αγορά είναι ότι το συγκεκριμένο brand, το οποίο το έφερε στην Ελλάδα το 1969 ο Βερόπουλος μέσω μιας συμφωνίας η οποία άντεξε όσο και το δίκτυο του πριν περάσει στον έλεγχο της Παντελιάδης, είναι γνωστό στους ξένους και δη στους τουρίστες. Αυτό από μόνο μπορεί να ξανανακατέψει την "τράπουλα" στην εγχώρια αγορά και μάλιστα σε περιοχές, όπου λόγω του τουρισμού έχουν ανάπτυξη και οι ξένοι τουρίστες και δη οι Βορειοευρωπαίοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο brand.
Aλεξάνδρα Γκίτση (Capital.gr)