Την Πέμπτη, η IΚΕΑ δήλωσε ότι έχει αποκτήσει την TaskRabbit, εταιρεία με δίκτυο συνεργατών που κατά παραγγελεία διεκπεραιώνουν καθήκοντα όπως μαστορέματα, εξωτερικές δουλειές, αναμονή σε ουρές και σύνθεση επίπλων.
Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί.
Ωστόσο, η TaskRabbit, η οποία λειτουργεί σε 40 πόλεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στο Λονδίνο, θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της σαν να ήταν μια ανεξάρτητη εταιρεία. Θα εξακολουθήσει να είναι σε θέση να επιτύχει νέες εταιρικές σχέσεις με τους λιανοπωλητές και άλλους εκτός της IΚΕΑ.
Μόλις ολοκληρωθεί η απόκτηση, οι πελάτες της ΙΚΕΑ στις Η.Π.Α. και στο Λονδίνο θα μπορούν να επωφεληθούν από τους συνεργάτες της TaskRabbit. Με το μεγάλο αποτύπωμα της IΚΕΑ – λειτουργεί 357 καταστήματα σε 29 χώρες – η σουηδικός γίγαντας των επίπλων δήλωσε ότι η εταιρική σχέση θα μπορούσε σύντομα να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
«Θα μπορέσουμε να μάθουμε από την ψηφιακή τεχνογνωσία της TaskRabbit, παρέχοντας ταυτόχρονα στους πελάτες της IKEA πρόσθετους τρόπους πρόσβασης σε ευέλικτες και προσιτές λύσεις εξυπηρέτησης για να καλύψουμε τις ανάγκες τους» δήλωσε ο Jesper Brodin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του IKEA Group.
H ΤaskRabbit ιδρύθηκε από τη Leah Busque το 2008, και έχει αντλήσει περισσότερα από 37 εκατομμύρια δολάρια. Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Stacy Brown-Philpot, και η εκτελεστική ομάδα της TaskRabbit έχουν δεσμευτεί να παραμείνουν στην εταιρεία και μετά την εξαγορά, σύμφωνα με μια πηγή που είναι κοντά με το θέμα. Τέλος, η εταιρεία θα παραμείνει στις εγκαταστάσεις της στο Σαν Φρανσίσκο.
Με πληροφορίες από το CNN Money