Την είσοδό της στην ελληνική αγορά εντός του 2022 με δώδεκα καταστήματα, ανακοίνωσε η πολωνική αλυσίδα Pepco, σε μια κίνηση που αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χάρτη του εγχώριου λιανεμπορίου.

Η γνωστή εκπτωτική επιχείρηση ειδών ένδυσης (γυνακείας, ανδρικής και παιδικής) και διακόσμησης σπιτιού, εκτιμάται ότι θα ανταγωνισθεί κυρίως αλυσίδες που πωλούν προϊόντα ένδυσης και οικιακού εξοπλισμού σε χαμηλές τιμές, όπως η Jumbo.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα τέσσερα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Αθήνα ενώ τα υπόλοιπα οκτώ σε άλλες περιοχές της Ελλάδας μεταξύ των οποίων και η Λάρισα.

Ηδη, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, η Pepco επιδιώκει να συνεργαστεί με ιδιοκτήτες και μεσίτες ακινήτων για να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη μίσθωση καταστημάτων μεταξύ 350 τ.μ. και 650 τ.μ. σε χώρους λιανικής πώλησης και εμπορικά κέντρα σε πόλεις και κωμοπόλεις άνω των 20.000 κατοίκων.

Επίσης, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσλάβει σε πρώτη φάση 120 άτομα.

Η Ελλάδα θα γίνει η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco. Η αλυσίδα λειτουργεί επί του παρόντος τα καταστήματά της από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, την Ιταλία στον νότο και από την Ισπανία στα δυτικά, τη Βουλγαρία στα ανατολικά, ενώ το φθινόπωρο του 2021 επέκτεινε την παρουσία της μπαίνοντας με επιτυχία στην αυστριακή αγορά, με την επόμενη χώρα να είναι η Γερμανία.

Με την είσοδο στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του ομίλου Pepco, ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου (Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωστό ως «σούπερ μάρκετ των φτωχών» και στην Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία), θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης.

Το δίκτυο της Pepco στην Ευρώπη αριθμεί 2.569 καταστήματα, ενώ συνολικά απασχολεί πάνω από 20.000 υπαλλήλους. 

Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr