Με διψήφια αύξηση έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2020 για τον όμιλο Ahold Delhaize, στον οποίο ανήκει και η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, χάρη στην πολύ καλή επίδοση του Μαρτίου, με τη διοίκηση να στέκεται στη σημαντική αύξηση των λειτουργικών κερδών, αλλά και στη ραγδαία ανάπτυξη του online καναλιού.
Σε ό,τι αφορά τις online πωλήσεις, το κανάλι εμφάνισε πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από ότι αναμένονταν σε όλες τις χώρες, με τη ζήτηση να αυξάνεται ταχύτερα στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνου του γκρουπ, στο online κανάλι οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 1,34 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 7,39% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων.
Στην Ευρώπη, από τον συνολικό τζίρο, το 14,81% (ή 1,021 δισ. Ευρώ) αφορούσαν online πωλήσεις, ενώ στις ΗΠΑ αφορούσαν το 2,86% (324 εκατ. Ευρώ).
Για το β’ τρίμηνο η διοίκηση του ομίλου έχει εστιάσει την στρατηγική της:
Στη βελτίωση των αποθεμάτων, κυρίως σε κατηγορίες όπως χαρτί, κατεψυγμένα, κρέας, είδη υγιεινής κλπ.
Στην υιοθέτηση νέων λειτουργιών στα καταστήματα (για μέτρα υγείας και ασφάλειας, παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους καταναλωτές, προσαρμογή προσωπικού και αποθηκών στα νέα δεδομένα).
Στην επιτάχυνση των διαδικασιών ανάπτυξης στα κανάλια digital και omnichanel (νέα click& collect σημεία, επέκταση των προσφορών εντός της ημέρας ή την επομένη).
Μάκης Αποστόλου FnB