Πρόσφατα δημοσιεύματα υποστηρίζουν μεταξύ των άλλων την άποψη πως ο Ε65 θα μπορούσε να περάσει πλησιέστερα σε Φάρσαλα και Νέο Μοναστήρι. Υποστηρίζεται ότι η χάραξη πήγε όσο το δυνατόν δυτικότερα (δηλαδή πλησίον της Καρδίτσας και των Τρικάλων) γιατί οι κοινοπραξίες επέβαλαν τους όρους τους. Κάτι τέτοιο όμως δεν είναι αληθές γιατί η χάραξη που επιλέχτηκε ήταν αποτέλεσμα απλής λογικής σκέψης ,αλλά, και συνεχών σκληρών προσπαθειών. Γιατί εδώ στην Καρδίτσα για να βρούμε το δίκιο μας πρέπει να δίνουμε συνεχείς αγώνες.
Πράγματι έγιναν κατά καιρούς και προσπάθειες να περάσει ο δρόμος αυτός ανατολικότερα και όσο το δυνατόν ποιο κοντά στη Λάρισα. Έγιναν προσπάθειες στα πλαίσια όχι της απλής λογικής και του ορθολογισμού αλλά στη λογική των ισχυρών παραγόντων και ότι τα « παίρνουμε όλα … γιατί μπορούμε». Μιας λογικής που οδήγησε γενικότερα την Ελλάδα στη σημερινή κατάσταση.
Η αλήθεια είναι πως η σημερινή δυτική χάραξη είναι η ορθότερη και συμφέρουσα για τη χώρα μας. Ο οδικός αυτός άξονας κατασκευάζεται αφενός για να συνδέσει καλύτερα τη χώρα μας με τα Σκόπια και ορισμένες περιοχές της Αλβανίας και, κυρίως, να βγάλει τη δυτική Θεσσαλία από την οδική απομόνωση. Εφόσον, δε, επιλεγεί η κατάλληλη κατασκευή του τμήματος Καλαμπάκας- Εγνατίας τότε θα δεχτεί και τη μεγαλύτερη κίνηση της διαδρομής Ιωαννίνων – Αθήνας. Αντίθετα η Λάρισα και η Ανατολική Θεσσαλία δεν χρειάζονται ένα ακόμη αυτοκινητόδρομο για να συνδεθούν με την Αθήνα και την νότια Ελλάδα γιατί έχουν ήδη την ΠΑΘΕ (άσχετα από το γεγονός ότι σε αυτήν επιλέχτηκε η χειρότερη χάραξη με 40 χιλιόμετρα επιπλέον διαδρομή για να εξυπηρετηθεί η Μαγνησία). Ζεύξη Μαλιακού.
Η ορθή ονομασία του νέου Αυτοκινητοδρόμου είναι « Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας» αλλά επεκράτησε η ονομασία Ε65. Γιατί , τότε , όταν οι κυβερνήσεις επέλεξαν, λανθασμένα, να χαραχθεί η ΠΑΘΕ κοντά στη Μαγνησία και όχι μέσω σήραγγας Δομοκού – Ν. Μοναστηρίου – Φαρσάλων, άρχισε ένας αγώνας για την κατασκευή ενός νέου Αυτοκινητόδρομου που θα περνούσε από τη Δυτική Θεσσαλία Τότε πρότεινα την ονομασία Ε65. Γιατί ο Ε65 ήταν ένας εγκεκριμένος Διευρωπαϊκός άξονας (θεωρητικά τότε περνούσε από Δομοκό- Ν.Μοναστήρι – Φάρσαλα –Κοζάνη) και είχα την άποψη πως που θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί ευκολότερα από Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Σήμερα βέβαια έγινε ένα τεράστιο βήμα που είναι η δικαίωση πολυετών προσπαθειών και αγώνων.
Το ζητούμενο είναι, πλέον, η ολοκληρωμένη κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου έως την Λαμία και την Εγνατία και με την καλύτερη χάραξη και σε αυτά πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια όλων μας.