Αυξημένες κατά 4,6% σε αξία και 0,6% σε ποσότητα είναι οι πωλήσεις εννεαμήνου στην αγορά λευκού γάλακτος, με το υψηλής παστερίωσης να καταγράφει την πλέον αξιοσημείωτη αύξηση 11,9% σε αξία και 10,8% σε ποσότητα, μεταξύ των υποκατηγοριών. Αυτό προκύπτει από στοιχεία της Nielsen και αφορούν καταστήματα του οργανωμένου λιανεμπορίου άνω των 100 τ.μ. μέχρι την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 2020.
Μειωμένο σε ποσότητα και αξία είναι το φρέσκο γάλα, κατά 9,8% και 6,5% αντίστοιχα, ενώ το μακράς διάρκειας εμφανίζει αύξηση 3,2% σε αξία και 3,4% σε ποσότητα, ποσοστά που επιβεβαιώνουν την τάση των καταναλωτών να αγοράζουν προϊόντα, που θα μπορούσαν να διατηρήσουν περισσότερο διάστημα στο ψυγείο, μειώνοντας έτσι και τις επισκέψεις τους στα καταστήματα λιανικής, λόγω της πανδημίας.
Την μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των υποκατηγοριών του λευκού γάλακτος, σημειώνει το εβαπορέ, που τρέχει στο εννεάμηνο με +12,9% σε αξία σε σχέση με την ποσότητα που είναι στο +3,9%, γεγονός που υποδηλώνει σημαντικές αυξήσεις τιμών. Επίσης, ανοδικά κινήθηκε στο εννεάμηνο και το ξινόγαλο, που καταγράφει αύξηση 6,7% σε αξία και 5,7% σε ποσότητα.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr