Ολοκληρώθηκε η επένδυση ύψους €4,7 εκατ. που υλοποιούσε σταθερά τα τελευταία χρόνια η θεσσαλική Όλυμπος των αδερφών Σαράντη, η οποία της επέτρεψε να αλλάξει τις συσκευασίες της για τη φέτα και το κατσικίσιο τυρί, αλλά και τον mix κωδικό αγελαδινού και αιγοπρόβειου.
"Έχουμε μια νέα σειρά συσκευασιών, την easy open, είναι μεταλλικό κυλινδρικό δοχείο, που διατηρεί και ποιοτικά αλλά και γευστικά τη φέτα και θεωρούμε ότι είναι η επόμενη μέρα στις συσκευασίες. Είναι πιο πρακτική συσκευασία σε σχέση με τα τάπερ, ενώ διατηρεί τη φέτα συγκεκριμένα, στο φυτικό της περιβάλλον, την άλμη", αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Όλυμπος, Μιχάλης Σαράντης.
Προσθέτει δε, ότι οι νέες συσκευασίες είναι ήδη στη μικρή λιανική, σε Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο, ενώ το προσεχές διάστημα θα ολοκληρωθεί η τοποθέτησή τους σε όλα τα σημεία πώλησης. Επίσης, έχει ξεκινήσει η διάθεσή της και στο εξωτερικό. "Είναι κάτι διαφορετικό και πιο πρακτικό και γι' αυτό επενδύσαμε σε αυτό", εξηγεί.
Στέλλα Αυγουστάκη FnB daily