Δύο νέες κατηγορίες, πέραν των βασικών όπως είναι η φέτα, το στραγγιστό γιαούρτι και το χαλλούμι, οι οποίες κάνουν τα πρώτα τους βήματα στις αγορές του εξωτερικού, παρουσίασε στην έκθεση PLMA η θεσσαλική Ελληνικά Γαλακτοκομεία, ηγέτιδα του κλάδου στη χώρα μας. Πρόκειται για τα spoonable κεφίρ με γεύσεις καθώς και τα ζυμούμενα προϊόντα βρώμης. Μάλιστα, το spoonable kefir Olympus με γεύση μύρτιλο αλλά και το spoonable oat Carpos βραβεύθηκαν ως νέα προϊόντα και βρίσκονταν στον ειδικό χώρο New Products Expo κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Αυτή τη στιγμή ο Όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία εξάγει προϊόντα σε 47 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, με τις εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων να αντιστοιχούν στο 66% του ετήσιου τζίρου έναντι του 34% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Οι κυριότερες αγορές είναι αυτές της Ιταλίας, της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας. Στόχος της του Oμίλου για το επόμενο χρονικό διάστημα είναι η περαιτέρω ανάπτυξη στις χώρες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και η διείσδυση σε χώρες εκτός της Ένωσης.
Η πιο σημαντική επένδυση που τρέχει αυτή τη στιγμή για την Ελληνικά Γαλακτοκομεία αφορά την ολοκλήρωση των εργασιών στο νέο εργοστάσιο στην Κύπρο. Η νέα υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα χαλλουμιού κατασκευάζεται στην περιοχή Τσέρι, έξω από την Λευκωσία και πρόκειται να ολοκληρωθεί εντός του 2023, με την επένδυση να φτάνει συνολικά τα €40 εκατ. Σημειώνεται ότι όλες οι παραγωγικές μονάδες του Ομίλου, είναι εξοπλισμένες με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, τόσο για την παραγωγή branded, όσο και για την παραγωγή PL προϊόντων. "Με αυτόν τον τρόπο είμαστε σε θέση να παράγουμε προϊόντα υψηλής ασφάλειας και ποιότητας τα οποία πρεσβεύουν την ελληνική διατροφή", επισημαίνεται από την εταιρεία.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίεες από FnB Daily)