Στην προώθηση των προϊόντων της στο εξωτερικό μέσω στοχευμένων δράσεων εστιάζει η Ελληνικά Γαλακτοκομεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η θεσσαλική γαλακτοβιομηχανία της οικογένειας Σαράντη διατηρεί συνεργασίες με key opinion leaders, καθώς και food bloggers, στις χώρες του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται εμπορικά.
Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο FnB Daily, στόχος είναι να αναδειχθεί η ποιότητα, μοναδικότητα και καινοτομία των προϊόντων της Ελληνικά Γαλακτοκομεία, καθώς και να προβληθούν οι αξίες της ελληνικής μεσογειακής διατροφής. “Μέσω των θυγατρικών εταιρειών μας προσπαθούμε συνεχώς, να επικοινωνούμε, τόσο τα διατροφικά οφέλη της Φέτας, όσο και τους τρόπους χρήσης της, με ενέργειες που λαμβάνουν χώρα, είτε στα σημεία πώλησης, είτε στα social media”, υπογραμμίζουν οι ίδιες πηγές.
ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Μάλιστα, όπως είναι ήδη γνωστό, η γαλακτοβιομηχανία υποδέχτηκε στις εγκαταστάσεις της, στα Τρίκαλα, ομάδα δημοσιογράφων και food bloggers από τις ΗΠΑ και τον Καναδά στο πλαίσιο μονοήμερης επίσκεψης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου, ενταγμένη στο προωθητικό πρόγραμμα της Φέτας "Εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ελλάδα από ΗΠΑ και Καναδά", υπό την αιγίδα του Εθνικού Οργανισμού Ελληνικού Γάλακτος (ΕΛΓΟ). "Η ελληνική διατροφή και ειδικότερα η Φέτα απολαμβάνει ευρεία αποδοχή και έχει αγαπηθεί πολύ από καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Το γεγονός αυτό, αφενός μεν μας χαροποιεί, αφετέρου δε μας κινητοποιεί για πιο εντατικές ενέργειες προβολής και υποστήριξης. Η δράση μέχρι στιγμής, αποτιμάται θετικά και προσδοκούμε ακόμα περισσότερα οφέλη για το εθνικό μας προϊόν με την ολοκλήρωσή της", αναφέρει η γαλακτοβιομηχανία.
Στέλλα Αυγουστάκη Foodreporter