Με βασικούς πυλώνες το ελληνικό γιαούρτι και τη φέτα συνεχίζει στο δρόμο της δυναμικής ανάπτυξης η Olympus Italia, η εταιρεία που ίδρυσε πριν από οκτώ χρόνια η θεσσαλική Ελληνικά Γαλακτοκομεία, των αδερφών Σαράντη, στη γειτονική χώρα.

«Στην κατηγορία του ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού κατέχουμε την δεύτερη θέση στην ιταλική αγορά ενώ στη φέτα έχουμε ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση και θα έλεγα ότι βρισκόμαστε στην πρώτη θέση», σημειώνει o γενικός διευθυντής της Olympus Italia, Βαγγέλης Γουγουλάκης, λέγοντας παράλληλα ότι η ελληνική εταιρεία έχει παρουσία τόσο με branded όσο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σε ετήσια βάση η Olympus Italia διοχετεύει στην ιταλική αγορά περισσότερους από 6 χιλ. τόνους ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού και πάνω από 2 χιλ. τόνους ελληνικής φέτας. Μπορεί τα δυνατά εξαγωγικά χαρτιά του ομίλου να είναι το γιαούρτι και η φέτα, δύο ελληνικά προϊόντα που οι Ιταλοί άλλωστε γνωρίζουν και προτιμούν, ωστόσο στόχος των Ελληνικών Γαλακτοκομείων είναι η επέκταση της εμπορικής τους δραστηριότητας και σε άλλες κατηγορίες πέραν των κλασικών γαλακτοκομικών.

Οι χυμοί και τα φυτικά

«Σε αυτή την κατεύθυνση, πριν περίπου δύο χρόνια λανσάραμε στην ιταλική αγορά τον χυμό, ο οποίος είναι διαθέσιμος μόνο με το δικό μας brand σε τέσσερις κωδικούς: πορτοκάλι, ρόδι, 9 φρούτα και καρότο», υπογραμμίζει ο κ. Γουγουλάκης και προσθέτει: «Αυτή την στιγμή, βρίσκεται στα ψυγεία 5 αλυσίδων σούπερ μάρκετ μεταξύ των οποίων η Carrefour, η Pam Panorama και η Iper La grande i, με τις δύο τελευταίες να δραστηριοποιούνται στον βορρά».

Προσεχώς στοχεύει να επεκτείνει το εμπορικό της αποτύπωμα στην κατηγορία των μη γαλακτοκομικών, καθώς σχεδιάζει το λανσάρισμα στην ιταλική αγορά των φυτικών ροφημάτων και φυτικών επιδορπίων ζυμούμενων επιδορπίων, όπως ονομάζονται καθώς παρασκευάζονται με τους ίδιους μύκητες με το στραγγιστό γιαούρτι. Με αυτή την κίνηση, ο όμιλος για τα επόμενα χρόνια επιδιώκει να εδραιωθεί στην γειτονική χώρα ως ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς και προμηθευτές ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων καθώς και φυτικών προϊόντων, με σήμα κατατεθέν την ελληνική τους ταυτότητα.

Σε ό,τι αφορά τώρα την εικόνα των επιδόσεών της, η Olympus Italia αυτή την στιγμή τρέχει με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, το οποίο ξεπερνά το 30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο με οδηγό το ελληνικό γιαούρτι ενώ εκτιμάται ότι η ανάπτυξη για το σύνολο της οικονομικής χρήσης θα κλείσει σε περίπου αυτά τα επίπεδα που προαναφέραμε. 

Foodreporter