Στα ίδια επίπεδα με το 2019, περίπου στα €20 εκατ. έκλεισε ο τζίρος του 2020 για την Ροδόπη. To dairy brand, που ανήκει από το 2008 στην θεσσαλική Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδερφών Σαράντη, καταφέρνει, όπως αναφέρει ο Στέλιος Μ. Σαράντης, Chief Commercial Officer του ομίλου, να κρατά τον τζίρο της σταθερό. "Είναι σημαντικό ότι ο τζίρος έχει παγιωθεί στα €20 εκατ., ενώ έχει μερίδιο 21% στο παραδοσιακό γιαούρτι και είναι leader στην κατηγορία, με τον δεύτερο να έχει 10- 11% μερίδιο".
Μπήκε στα γλυκίσματα
Μάλιστα, στο πλαίσιο ενδυνάμωσης της Ροδόπης, η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, επένδυσε €2 εκατ. στο εργοστάσιο του brand στην Ξάνθη, με σκοπό να μπει στην κατηγορία των γλυκισμάτων, επένδυση που ολοκληρώθηκε τέλη του 2020. "Στρατηγικά έχουμε αποφασίσει να στηρίξουμε και την παραμεθόριο της χώρας και τα ακριτικά σημεία, γι’ αυτό και ενισχύσαμε τη μονάδα, ενώ με δωρεές, όπως αυτή στο νοσοκομείο Ξάνθης, στηρίζουμε και την περιοχή γενικότερα".
Έτσι πλέον διαθέτει στην αγορά γλυκίσματα με κρέμα, σε 3 διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς, τα οποία είναι διαθέσιμα στα ψυγεία των supermarkets και στη μικρή λιανική σε συσκευασίες των 170γρ. "Τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά και θα εμπλουτιστεί το portfolio στην πορεία", αναφέρει ο κ. Σαράντης. Αυτά είναι:
- Παραδοσιακή κρέμα αυθεντικής συνταγής από γάλα αγελάδος
- Κρέμα κακάο κλασικής συνταγής, ένας συνδυασμός κακάο με γάλα Ροδόπη
- Παραδοσιακό ρυζόγαλο αυθεντικής συνταγής
Επέκταση διανομής στο γάλα
Σε ό,τι αφορά την κατηγορία του γάλακτος, εντός του έτους προγραμματίζεται ένα γενικότερο επαναλανσάρισμα στην κατηγορία, το οποίο αφορά και σε νέες συσκευασίες αλλά και επέκταση των σημείων διανομής, εκτός από Μακεδονία και Θράκη. "Το εξετάζουμε να γίνει μέσα στο β' τρίμηνο", σημειώνει ο κ. Σαράντης.
"Λόγω του ότι η Ροδόπη αποτελεί ένα premium brand, καθώς χρησιμοποίει ντόπιες πρώτες ύλες, είναι σχετικά δύσκολες οι εξαγωγές", αναφέρει ο κ. Σαράντης, τονίζοντας ότι θα διατηρηθεί ο premium χαρακτήρας του και μακροπρόθεσμα. Ωστόσο η εταιρεία εξάγει φέτα και στραγγιστό γιαούρτι στην Ιταλία, έχοντας, σύμφωνα με τον ίδιο το 10% του συνόλου της αγοράς, που αντιστοιχεί σε αξία περίπου €2 εκατ. "Γίνονται προσπάθειες για να βάλουμε το brand στην Αγγλία", καταλήγει
Στέλλα Αυγουστάκη FnB