Η διανομή κατ΄ οίκον καθώς και οι συνεργασίες με πλατφόρμες delivery φαγητού όπως έδωσαν μια νέα δυναμική στην αλυσίδα ζαχαροπλαστείων Κωνσταντινίδης (του Γρηγόρη), η οποία στην διάρκεια της πανδημίας κατάφερε να τρέξει με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, μηδενίζοντας τις αρνητικές συνέπειες που έφερε η υγειονομική κρίση στην αγορά.
Μάλιστα, η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει αυτό το θετικό momentum ανάπτυξης και στην τρέχουσα οικονομική χρήση, εκτιμώντας ότι οι πωλήσεις της θα κλείσουν με άνοδο η οποία θα κυμανθεί στο 5% με 10%.
Σε ό,τι αφορά τώρα τις προβλέψεις της για τα κέρδη προ φόρων, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα εκτιμά ότι θα διαμορφωθούν κοντά στο επίπεδο των 850 χιλ. ευρώ. Κατά την περσινή χρήση, η Κωνσταντινίδης είδε τις πωλήσεις της να καταγράφουν άνοδο 18% στα 9,122 εκατ. ευρώ έναντι 7,756 εκατ. ευρώ το 2019, την ίδια στιγμή που τα καθαρά κέρδη το 2020 ανήλθαν στα 586,138 χιλ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 84%.
Μεταξύ των παραγόντων που συνέβαλαν στην ανοδική της πορεία ήταν η υπηρεσία της παραγγελίας και διανομής των προϊόντων της στο σπίτι των πελατών της. Παράλληλα, αυξήθηκαν κατά 25% και τα έξοδα λειτουργίας τα οποία από 1,782 εκατ. ευρώ το 2019 έφρασαν τα 2,23 εκατ. ευρώ, μια αύξηση η οποία μεταξύ άλλων οφείλεται στην άνοδο των προμηθειών που κατέβαλε σε συνεργαζόμενες εταιρείες delivery όπως efood και wolt.
Τέλος, η αλυσίδα ζαχαροπλαστείων πραγματοποίησε επενδύσεις 182.524 ευρώ εκ των οποίων τα 109.075 ευρώ επενδύθηκαν για τις εργασίες κατασκευής του νέου καταστήματος στο Περιστέρι.
Κύκλος εργασιών (σε χιλ. ευρώ)
2020: 9.122
2019: 7.756
Μεταβολή: +18%
Αποτέλεσµα µετά από φόρους
2020: 586,138
2019: 317,717
Μεταβολή: +84%
Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Ματίνα Χαρκοφτάκη Foodreporter)