Η διατήρηση της ποιότητας με ταυτόχρονα μεγαλύτερη διείσδυση στη λιανική αγορά αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Τρικαλινής βιομηχανίας τυποποιημένων σαλατών Βιοσάλ η οποία διαγράφει ανοδική πορεία με έναν τζίρο ύψους 4,5 εκ. ευρώ.
Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1985 εξάγει περίπου το 40% της παραγωγής της με κύριο προορισμό την Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα τα προϊόντα της τα συναντά κανείς στα ψυγεία των αλυσίδων ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Μασούτης και στη Θεσσαλία στα My Market (Branded και Private Label).
“Στόχος μας είναι η μεγαλύτερη διείσδυση στη λιανική, ωστόσο αυτό το κάνουμε με πολύ προσεκτικά βήματα”.δηλώνει ο διευθυντής πωλήσεων Παναγιώτης Παπαμάνθος. “ Έχουμε τη δυνατότητα να ικανοποιήσουμε μεγαλύτερη ζήτηση, καθώς σήμερα χρησιμοποιούμε μόλις το 1/3 της παραγωγικής μας δυνατότητας".
Στη φετινή Food Expo ο κ. Παπαμάνθος διαπίστωσε υψηλότερο ενδιαφέρον, αλλά και πιο στοχευμένες και ουσιαστικές επαφές με τους ξένους, ωστόσο κρατάει... μικρό καλάθι, καθώς, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, "πρέπει αυτό το ενδιαφέρον να μετατραπεί και σε συμφωνίες".
Μάκης Αποστόλου FnB