Τα επόμενα βήματα της θεσσαλικής αλυσίδας Καφέ "Mikel" στο εξωτερικό, παρουσιάζει ο Λαρισαίος ιδρυτής της Λευτέρης Κυριακάκης με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα insider.gr.
Όπως σημειώνει, μετά την Βουλγαρία όπου η αλυσίδα άνοιξε το πρώτο κατάστημα της, ήδη σχεδιάζονται τα επόμενα βήματα επέκτασης σε χώρες του εξωτερικού.
Σύμφωνα με τον ίδιο, επόμενος σταθμός για τα Mikel είναι η Αμερική όπου μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξει το δεύτερο κατάστημά της. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στις αρχές Σεπτεμβρίου από ομογενή επιχειρηματία και βρίσκεται στο Σαουθάμπτον στην πολιτεία της Μασαχουσέτης.
«Τέλος Νοεμβρίου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα Mikel στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβία, ενώ τέλος του χρόνου στο Κάιρο της Αιγύπτου», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Εξετάζουμε διάφορες προτάσεις συνεργασίας για επέκταση της αλυσίδας σε νέες αγορές, τόσο εντός όσο και εκτός Ευρώπης. Το 2018 θα κλείσει για την αλυσίδα Mikel με την προσθήκη επιπλέον 35-40 καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό».
Αναφορικά με την ελληνική οικονομία, τονίζει ότι η κατάσταση παραμένει ακόμη δύσκολη αν και παρατηρούνται σημάδια ανάκαμψης. «Για να ξεπαγώσει η ελληνική οικονομία θα πρέπει να έρθουν κεφάλαια στην Ελλάδα να επενδύσουν. Ακόμη και στον τομέα του τουρισμού, η αύξηση της τουριστικής κίνησης από μόνη της δεν κάνει τίποτα. «Πρέπει να υπάρξει επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφού οι έξι μήνες ισχύουν μόνο για 2 με 3 νησιά, εκ των οποίων οι 4 μήνες είναι καλοί και οι 2 κακοί».
Τέλος, όσον αφορά στην περαιτέρω επέκταση της αλυσίδας στην ελληνική αγορά, ο κ. Κυριακάκης τονίζει ότι συνεχίζει να υπάρχει ενδιαφέρον για το άνοιγμα νέων καταστημάτων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κλείνουν και κάποια. «Ο εξορθολογισμός του δικτύου μίας αλυσίδας, είναι απαραίτητος. Εξετάζουμε καθημερινά ποια καταστήματα δεν αποδίδουν και αν χρειάζεται να μεταφερθούν αλλού».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η αναζωπύρωση του επενδυτικού ενδιαφέροντος στην ελληνική αγορά επικεντρώνεται στο concept Mikel Cantina.
Πρόκειται για επενδύσεις της τάξεως των 70.000 ευρώ έως 80.000 ευρώ και αφορά μικρούς χώρους 8 έως 10 τετραγωνικών, οι οποίοι λειτουργούν με βάση τις προδιαγραφές των καταστημάτων καφέ της Μikel.
Το εν λόγω project ήρθε να δώσει νέο επιχειρηματικό αέρα στην αλυσίδα, η οποία αναζητούσε μικρότερες και πιο αποδοτικές επενδύσεις.
Ελένη Μπότα